کشف 23 فقره سرقت در یزد

یزد (پانا) - ماموران کلانتری 14 ابوذر شهرستان یزد، سارق حرفه ای را با 23 فقره سرقت دستگیر و 4 میلیارد ریال اموال سرقتی را نیز کشف کردند.

کد مطلب: ۸۸۱۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
کشف 23 فقره سرقت در یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل نیمه ساز بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 14 ابوذر یزد قرار گرفت.

سرهنگ "منوچهر نصیری" افزود: ماموران پلیس با تلاش شبانه روزی و هنگام گشت زنی در محل های از پیش تعیین شده به فردی که در حال پرسه زنی در اطراف یک منزل مسکونی بود مشکوک شده او را دستگیر و برای بازجویی به اداره پلیس منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های پلیسی به 23 فقره سرقت از منازل نیمه ساز در شهر یزد اعتراف کرد، ادامه داد: همچنین ماموران در بازرسی از مخفیگاه این متهم انواع لوازم سرقتی را کشف کردند که بنا بر اعلام کارشناسان 4 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد با بیان اینکه شناسایی مال باختگان در دستور کار قرار دارد، خاطر نشان کرد: سارق به دادسرا معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای پلیس، از تجهیزات ایمنی ضدسرقت استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار