معاون علمی ، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور: آماده ایم برای اعتلای استان قدم های بزرگی برداریم

بیرجند(پانا) ـ معاون علمی ، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور در سفرش به استان خراسان جنوبی ازاماده‌گی این سازمان برای اعتلای استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۱۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون علمی ، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور: آماده ایم برای اعتلای استان قدم های بزرگی برداریم

سعید نمکی معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور در بدو ورود به استان خراسان جنوبی ضمن اشاره به مشکلاتی که در این استان وجود دارد، گفت: آماده ایم تا برای اعتلای استان و رفع مشکلات موجود گام های بزرگی برداریم.


نمکی، با اشار به تنگناها و مشکلاتی که در استان خراسان جنوبی وجود دارد، گفت: امید است بتوان بخشی از این مشکلات را با توجه به ظرفیت های قانونی موجود در بودجه سال ۹۷ مرتفع نمود.


او بررسی مسائل و مشکلات استان را از دیگر اهداف این سفر برشمرد و خاطر نشان ساخت: استفاده از ظرفیت بودجه ۹۸ و نیز اصلاح برخی موارد که نیاز به اصلاح دارد از دیگر برنامه هایی است که در این سفر دنبال خواهد شد.


این گزارش حاکیست، معاون علمی ، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر به استان از پروژه های دانشگاه صنعتی بیرجند، مرکزآب درمانی سازمان بهزیستی، زندان مرکزی بیرجند و پروژه های فنی و حرفه ای ، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند(بیمارستان های امام رضا(ع) رازی ، ایران مهر) ، بافت فرسوده بیرجند ، مجتمع فرزان و خانه فرهنگ بیرجند بازدید خواهد کرد.

برپایه این گزارش ، حضور در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان از دیگر برنامه های سفر دکتر نمکی به استان خراسان جنوبی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار