یکی از راههای کسب موفقیت کنار گذاشتن حلقه های محدودیت است

کلات (پانا) - طی مراسمی با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش ، جمعی از مسئولین شهرستان کلات و جمعی از مدیران مدارس و اولیا ، مراسم تجلیل از دانش آموزان و معلمان حائز رتبه برتر  کشوری تجلیل به عمل آمد

کد مطلب: ۸۸۱۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
یکی از راههای کسب موفقیت کنار گذاشتن حلقه های محدودیت است

در ابتدای مراسم داریوش پایسته مدیر آموزش و پرورش کلات ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و خداقوت به دانش آموزان ، معلمان و مربیانی که در این امر مهم گام برداشتند بیان کرد: کلات نادر در بحث آماری دانش آموزی و در بحث امکانات، قابل مقایسه با خیلی از شهرستانها و استانهای کشور نمی باشد ولی با همت و پشتکار دانش آموزان، کمک اولیا و مربیان با جدیت در امر آموزش توانستند از درون محرومیت، به محدودیت ها نه بگویند و نتایجی طلایی را رقم بزنند که شایسته این خطه و سرزمین بود .

وی افزود: در شهرهای بزرگ پژوهش یک برند محسوب می شود، اما دانش آموزان ما با قدرت برای بدست آوردن این برند تلاش کردند و ثابت نمودند اگر با جدیت پای کار بیایند همه چیز محقق می شود.و ما امروز اینجا هستیم، تا از زحمات این عزیزان تجلیل به عمل آوریم.

پایسته عنوان کرد: اولین چیزی که می تواند در راستای موفقیت موثر باشد کنار گذاشتن حلقه های محدودیت است و عدالت آموزشی نیز به نوعی بدنبال این است که برای بدست آوردن جایگاهها و کسب رتبه ها مساوات وجود داشته باشد. اگر بخواهیم جامعه ای به سوی پیشرفت و آبادانی سوق پیدا کند باید چهار رکن اصلی مدرسه یعنی: معلمان ، دانش آموزان ،کادراداری مدرسه و اولیا در کنار هم ،همه بستر های پیشرفت را آماده کنند .

در ادامه جلسه ناصری فرماندار شهرستان ضمن تبریک این موفقیت ها ،توجه به نیروهای جوان را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: نیروهای جوان شجاع، ریسک پذیر هستند و امیدواریم در عمل هم بتوانیم همچون گذشته همیشه حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی افزود :مبنای علم آموزی باید بر اساس پژوهش باشد.اگر بتوانیم در امر پژوهش حضور دانش آموزان را پررنگ تر کنیم،موفقیت ها با گوشت و پست و خون آنها عجین خواهد شد.

وی در پایان به اولیا ، معلمین و مربیان توصیه نمود : به مباحث تربیتی و پژوهشی دانش آموزان در سنین پایین توجه داشته باشند، چرا که تاثیر مثبت آن را در آینده دیده می شود.

در پایان جلسه از دانش آموزان و همکارانی که در سطح کشور حائز رتبه برتر شدند، تجلیل به عمل آمد.

قابل ذکر است که دانش آموزان :طاها ارجمند کلاتی، امیر مهدی رضا پور و ابوالفضل اردلان رتبه برتر کشور در زمینه پژوهش(طرح جابر بن حیان) و فرنیا فیروزیان رتبه سوم کشور در زمینه محتوای الکترونیک را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار