برگزاری نشست کارسوق من و آینده ایران در دبیرستان شهید صدوقی دوره دوم

یزد (پانا) - جلسه پیرامون کارسوق من و آینده ایران با همکاری مجموعه اداره استعداد های درخشان و سازمان بسیج مهندسین به منظور صنعتی سازی ایده های برتر دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان در دبیرستان شهید صدوقی دوره دوم برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۸۱۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست کارسوق من و آینده ایران در دبیرستان شهید صدوقی دوره دوم

به گزارش پانا، جلسه "کارسوق من و آینده ایران (مسابقه نوآوریهای صنعتی)" با حضور رئیس اداره استعدادهای درخشان، کارشناسان سمپاد، رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی، رئیس سازمان بسیج علمی و فناوری، بسیج دانش آموزی، مدیر دبیرستان شهید صدوقی دوره دوم و مسئولین پژوهشی مدارس استعدادهای درخشان به منظور صنعتی سازی طرح های برگزیده دانش آموزان مدارس تیزهوشان برگزار شد.

"شهناز هاتفی"، رئیس اداره استعداد های درخشان، در این جلسه ضمن اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان بسیج مهندسین صنعتی با مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان در تاریخ 23 آبان 97 اظهار داشت: انعقاد این تفاهم نامه، فرصت مغتنمی برای ایجاد انگیزه دانش آموزان و نگاه به آینده می باشد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش با توجه به رسالت بزرگی که دارد نمی تواند به تنهایی این فعالیت را انجام دهد و باید ظرفیت های سایر سازمان ها را برای رسیدن به اهداف خود به کار ببندد خاطرنشان کرد: هویت بخشیدن به دانش آموزان باعث جلوگیری از بسیاری مسائل علی الخصوص مهاجرت نخبگان خواهد شد.

این مقام مسئول در ادمه گفت: یک جشنواره بلند مدت با عنوان (من و آینده ایران) باید توسط دانش آموزان دوره دوم برگزار شود، چرا که مسیر اجتماعی آنها در حال شکل گیری است و باید دیده شوند تا در جمهوری اسلامی، دارای هویت و صاحب نقش باشند.

هاتفی ضمن اشاره به تعهدات سازمان بسیج مهندسین صنعتی و مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان عنوان کرد: این کارسوق برای شناسایی، هدایت و حمایت از ایده های نو آورانه دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان دوره دوم متوسطه، پایه های دهم و یازدهم به منظور تجاری سازی ایده های آنها در صنعت می باشد.

در این نشست محمد رضا طلابی، رئیس بسیج مهندسین صنعتی، و احسان ملکی، مسئول سازمان بسیج علمی و فناوری، ضمن بیان نقطه نظرات کلی، از صحبتها و پیشنهادهای رئیس اداره استعدادهای درخشان استقبال کردند.

در پایان، مقرر شد اولین جلسه با حضور دانش آموزان دارای طرح و ایده، در 25 دی ماه برگزار گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار