انتشار بیست و دومین شماره«سوره سینما»

تهران (پانا) - شماره 22 ماهنامه «سوره سینما» زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری ویژه آذرماه 97 منتشر شد.

کد مطلب: ۸۸۱۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
انتشار بیست و دومین شماره«سوره سینما»

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری؛ بیست و دومین شماره ماهنامه «سوره سینما» به سردبیری یزدان عشیری با عکس روی جلد مستند بلند «خانه‌ای برای تو» که در مرکز مستند سوره حوزه هنری تولید شده، به چاپ رسیده است.
در این شماره علاوه بر انتشار اخبار فعالیت‌های سازمان سینمایی و واحدهای تصویری استان‌های حوزه هنری در آذرماه به موضوعاتی چون: یادداشت نخست با عنوان «نهضت سینماسازی ادامه دارد»، گزارش رونمایی مستندسیاسی «راه طی شده» به کارگردانی علی ملاقلی پور و گزارشی پیرامون اتفاقات و حواشی پس از رونمایی، گزارش نشست خبری ویژه افتتاحیه پردیس سینمایی ساحل در اصفهان، یادداشتی با موضوع نگاهی به جشنواره فیلم مقاومت، گزارشی از بازدید مهمانان خارجی حاضر در جشنواره فیلم مقاومت از حوزه هنری، پرونده فیلم «سرو زیر آب» همراه با گزارش، گفتگو و یادداشت پیرامون این فیلم، گزارش چهار نشست پایانی از سلسله نشست‌های سوژه یابی با سخنرانی موسی حقانی و ... از جمله عناوینی است که در این شماره پرداخته شده است.
مجری طرح این ماهنامه آرش رمضانیان است. محیا رضایی، فاطمه پزشکی، الناز نعمتی، امید عشریه، راحله خدامی، روح الله نادری، حامد نیکومرام، محمدعلی حیدری در بخش تحریریه و سحر قریب، بهادر زارع به عنوان عکاس در این ماهنامه همکاری داشتند.
بیست و دومین شماره ماهنامه داخلی«سوره سینما» ویژه آذرماه در 60 صفحه و زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری به چاپ رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار