مشاور وزیر بهداشت: حال 8 نفر از مصدومان حادثه دانشگاه آزاد نامناسب است

تهران (پانا) - مشاور وزیر بهداشت تعداد مصدومان بستری شده حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات را 18 نفر اعلام کرد و گفت ۸ نفر حال عمومی نامناسب دارند.

کد مطلب: ۸۸۱۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مشاور وزیر بهداشت: حال 8 نفر از مصدومان حادثه دانشگاه آزاد نامناسب است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، عباس زارع‌نژاد با اشاره به اینکه ۱۶ نفر از مصدومان این حادثه در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری بودند، گفت: از این تعداد ۷ نفر مرخص شده‌اند که ۴ نفر خانم و ۳ نفر آقا هستند و ۷ مصدوم نیز در بخش ICU بستری که حال عمومی ۴ نفر مناسب نیست و ۲ نفر به بخش منتقل شدند.

زارع‌نژاد تعداد مصدومان بستری شده در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ره) را 5 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد، 2 نفر به بخش منتقل شده‌اند، یک نفر مرخص و ۲ نفر در ICU بستری که حال یکی از آنها وخیم است.

وی با اشاره به اقدامات درمانی و اعمال جراحی صورت گرفته برای مصدومان، گفت: از تعداد ۵ مصدوم انتقالی به بیمارستان حضرت رسول ۳ نفر آقا و ۲ نفر خانم هستند.

مشاور وزیر بهداشت افزود: ۲ نفر از مصدومان این حادثه با شکستگی‌های متعدد در بخش ICU یمارستان شریعتی بستری هستند و حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است و کلیه مراحل درمانی و اعمال جراحی لازم برای مصدومان در حال انجام است.

زارع‌نژاد با اشاره به اینکه ۴ نفر از مصدومان این حادثه در بیمارستان عرفان نیایش بستری بودند، گفت: یک نفر از مصدومان بدحال، صبح امروز فوت کرد و ۲ نفر تحت عمل جراحی قرار گرفتند و یک نفر هم دچار شکستگی‌های جزئی است که حال عمومی مناسبی دارد.

وی در پایان تاکید کرد: تعدد، نوع شکستگی‌ها و آسیب‌های ایجاد شده برای مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات نشان دهنده شدت زیاد این حادثه است و تیم درمانی تمام تلاش خود را برای بهبودی مصدومان به‌ویژه نجات جان مصدومان بدحال به کار بسته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار