معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان :

تعمیق و توجه به اثر بخشی فعالیتهای امور تربیتی در دستور کار قرار گیرد

ارومیه (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در گردهمایی کارگروه فضای مجازی روسای ادارات قرآن، نماز و عترت شمالغرب کشور گفت: تعمیق و توجه به اثر بخشی فعالیتهای امور تربیتی و خودداری از کمیت زدگی در کار فرهنگی امری حیاتی است.

کد مطلب: ۸۸۱۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تعمیق و توجه به اثر بخشی فعالیتهای امور تربیتی در دستور کار قرار گیرد

گردهمایی دو روزه کارگروه فضای مجازی روسای ادارات قرآن، نماز و عترت شمالغرب کشور صبح امروز در محل باشگاه فرهنگیان ارومیه آغاز شد.

قدرت اله قاسمی، معاون پرورشی و فرهنگی استان در این گردهمایی اظهار کرد: رسانه قرار بود در خدمت بشر باشد اما امروز بشر اسیر ساخته خود است.

وی با بیان اینکه فراگیری فضای مجازی در صحنه زندگی امروزی اهمیت آن را افزون کرده است؛ گفت: در تکمیل پازل تربیتی با سرعت و نوپدید بودن فضای مجازی مواجه هستیم.

قاسمی با اذعان به اینکه اگر از فضای مجازی درست استفاده نشود به ضدخودش تبدیل خواهد شد؛ ادامه داد: امروز شاهد شکل نوینی از ارتباطات خانوادگی هستیم و بعضا گسست خانوادگی را شاهدیم.

معاون پرورشی و فرهنگی استان خاطر نشان کرد: زدودن غیریت و حیا از زندگی بشر در فضای مجازی هویت دانش آموزان را تهدید می کند.

این مقام مسئول نگاه به فطرت را تنها امید بشر برای رهایی از استرس و تشویش عنوان کرد و افزود: قرآن، عترت و نماز نقطه امید و محل دلبستگی حقیقی بشر است.

قاسمی بیان کرد: به اذعان صاحب‌نظران، بشر امروز ناگزیر است از آموزشهای دینی یاری جوید.

معاون پرورشی و فرهنگی استان ادامه داد: باور به کار، علاقه مندی به مسیر و امیدواری به آینده در فعالیتهای قرآنی مسئولان آموزش و پرورش راه‌ گشاست.

وی با بیان اینکه تعمیق و توجه به اثر بخشی فعالیتها و خودداری از کمیت زدگی در کار فرهنگی ضروریست؛ اضافه کرد: فعالیت در حوزه امور تربیتی عشق و علاقه درونی را می طلبد.

عزتی رئیس اداره قرآن وزارت آموزش و پرورش نیز اظهار داشت: بهره گیری از فضای مجازی برای فعالیتهای قرآنی باید دستور کار مسئولان آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: ماموریت ما استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای رهنمون ساختن دانش آموزان به سوی قرب الهی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار