رئیس سازمان بهزیستی منصوب شد

تهران (پانا) - محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وحید قبادی دانا را به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.

کد مطلب: ۸۸۱۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان بهزیستی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی، در حکم محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است: نظر به شایستگی‌های علمی، تخصص و مراتب تعهد و تدین جنابعالی و در جهت تحقق بخشی به برنامه‌های دولت تدبیر و امید، مبنی بر استفاده از جوانان شایسته در مسوولیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، به موجب این حکم شما را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور منصوب می‌نمایم.

دستیابی به اهداف توسعه پایدار، مستلزم طراحی و تبیین رهیافت‌های بنیادین و ترسیم دورنمایی بلند مدت، از موقعیت و جامعه‌ای است که نسل‌های امروز و فردای آن ضمن تمهید تدابیر پیشگیرانه نسبت به افول سرمایه‌های اجتماعی، بتوانند با اعتماد کامل در مسیر تحقق آن گام بردارند و لازمه این مهم، امیدی برآمده از آرمان‌هایی است که اندیشه، رویکرد و رفتارهای فراروی مدیریت عمومی کشور، دولت و دستگاههای اجرایی را در چارچوب آن، هدفمند و معنادار می‌نماید.

وحید قبادی دانا متولد ۱۳۵۶ دارای بورد فوق تخصصی آلرژی و ایمونولوژی بالینی و عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار