رزاق‌پور: اردنی‌ها با دوندگی بالا فشار زیادی به تیم ما وارد کردند

تهران (پانا) - هافبک میانى تیم فوتبال امید کشورمان اعتقاد دارد، انجام بازى‌هاى تدارکاتى هماهنگى خوبى میان اعضاى این تیم ایجاد کرده است.

کد مطلب: ۸۸۱۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
رزاق‌پور: اردنی‌ها با دوندگی بالا فشار زیادی به تیم ما وارد کردند

به گزارش سایت رسمى فدراسیون فوتبال، ابوالفضل رزاق‌پور که یکى از بازیکنان موفق تیم امید در بازى با اردن بود در خصوص این مسابقه گفت: اردن حریف بسیار خوبى بود و بازیکنان این تیم با دوندگى بالا فشار زیادى به تیم ما وارد کردند. با این وجود تیم ما نسبت به حریف برترى کاملاً محسوسى داشت و اردنى‌ها تنها به دنبال استفاده از ضدحملات بودند. بازى با تساوى به پایان رسید، اما تیم ما موقعیت‌هاى بسیار خوبى ایجاد کرد و مى‌توانستیم در چهارمین مسابقه پیاپى هم به پیروزى برسیم.

هافبک میانى تیم فوتبال امید کشورمان همچنین اظهار داشت: با انجام هر بازى شرایط تیم ما بهتر مى‌شود و به هماهنگى بیشترى مى‌رسیم. البته من و بعضى از بچه‌ها از رده جوانان در کنار هم بوده‌ایم و بازى یکدیگر را به خوبى مى‌شناسیم، اما بازى‌هاى اخیر تیم امید هم باعث شده در زمین بهتر همدیگر را پیدا کنیم و با پاس‌هاى سالم کنترل بازى را در اختیار بگیریم.

رزاق‌پور که در بازى‌هاى اخیر روى ارسال ضربات ایستگاهى عملکرد موفقى داشته است در این خصوص هم گفت: خوشبختانه در تمرینات روى ارسال کرنر و ضربات ایستگاهى به خوبى کار مى‌کنیم و به همین شکل در هر دو بازى مقابل سوریه و اردن به گل رسیدیم. البته به جز تمرینات تیمى من روى این ضربات به شکل اختصاصى هم کار مى‌کنم، چون مربیان تأکید زیادى روى ارسال صحیح این ضربات دارند و در واقع استفاده از ضربات ایستگاهى یکى از نقاط قوت تیم امید در فاز حمله محسوب مى‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار