برگزاری جلسه آموزشی مربیان تشکیلات پیشتازان درشهرری

شهرری (پانا) - به میزبانی سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک ری جلسه آموزشی مربیان پیشین و نوین آموز تشکیلات پیشتازان در سالن جلال آل احمد منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۸۸۱۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه آموزشی مربیان تشکیلات پیشتازان درشهرری

در این جلسه که با حضور 100 مربی تشکیلات برگزارشد، افسانه شهبازی رئیس سازمان دانش آموزی منطقه گفت: امروز گردهمایی مربیان پیشین و جدید را با دو هدف برگزار کردیم که در مرحله اول قدردانی کنیم از زحمات مربیان پیشین به جهت همکاری خوب و شایسته ای که در تمامی برنامه های تشکلات با سازمان داشتند و توانستند با همفکری و همدلی به اهداف مورد نظر تشکیلات دست یابند و هدف دوم اینست که مربیان جدید از تجربیات مربیان باسابقه بهره برده و بتوانند مسیر پیش روی خود را با وضوح بیشتری ترسیم کنند.

اودر ادامه با اشاره به اهمیت برنامه هایی که بخش اعظم اجرای آنها به عهده تشکلات دانش آموزی است، افزود: مانور یاوران انقلاب یکی از بزرگترین و زیباترین برنامه های سازمان درسال گذشته بود که با همراهی و زحمات چندین ماهه دانش آموزان،مربیان و کلیه متولیان بخش دانش آموزی و پرورشی به شایسته ترین شکل برگزارشد.

مسئول سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک ری نکاتی رادرباره منش های تشکیلاتی،پایگاههای تغذیه سالم، اردوهای راهیان نور، آموزش های تشکیلاتی و بخشنامه ها و اطلاعیه ها سازمان یادآوری کرد.

سپس مربیان در دو گروه مردان و زنان به آموزش جامع مهارت ها و هویت پیشتازان، امداد و نجات و کمک های اولیه به صورت عملی و تئوری پرداختند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار