جوابیه روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین در پی انتشار خبر تنبیه بدنی دانش‌آموز کلاس پنجم

تهران (پانا) - روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین در پی انتشار خبر تنبیه بدنی دانش‌آموز کلاس پنجم ابتدایی یکی از مدارس ناحیه ۲ قزوین در فضای مجازی جوابیه‌ای منتشر کرد.

کد مطلب: ۸۸۱۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
جوابیه روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین در پی انتشار خبر تنبیه بدنی دانش‌آموز کلاس پنجم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، پس از بررسی انتشار خبر تنبیه بدنی دانش‌آموز کلاس پنجم ابتدایی یکی از مدارس ناحیه ۲ قزوین در فضای مجازی مدیر اداره آموزش و پرورش این ناحیه اعلام کرد این مسئله مربوط به یک ماه گذشته است ولی تاکنون شکایت کتبی از طرف اولیای دانش‌آموز به این اداره ارائه داده نشده و مدیر واحد آموزشی نیز هرگونه اقدام به تنبیه بدنی دانش‌آموز را تکذیب کرده است.

محمدرضا رسولی گفت: «از مدیر دبستان و همچنین ولی دانش‌آموز در نامه کتبی درخواست شده تا ۵ دی ۹۷ در اداره آموزش و پرورش حضور یابند و پس از بررسی و استماع توضیحات طرفین، صحت و سقم خبر تنبیه بدنی به آگاهی عموم خواهد رسید.»

مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۲ قزوین افزود: «در صورت اثبات تنبیه بدنی این دانش‌آموز از سوی مدیر دبستان، ضمن برکناری مدیر برخورد قانونی لازم نیز صورت می‌پذیرد. بر اساس تاکیدات مکرر از طرف وزارت آموزش و پرورش در قالب بخشنامه‌های متعدد هرگونه تنبیه بدنی دانش‌آموزان ممنوع است و با افراد متخطی برخورد شدید انجام می‌گیرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار