معاون عمرانی استانداری یزد: مشخصات دقیق بهسازی 96گلزار شهدا در سطح استان شناسایی شود

یزد (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد بر شناسایی مشخصات دقیق بهسازی 96 گلزار شهدا در سطح استان تاکید و بهره گیری از ظرفیت شهرداری ها،دهیاری ها،مردمی و خیرین را در تکمیل این پروژه ها موثر دانست.

کد مطلب: ۸۸۱۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون عمرانی استانداری یزد:  مشخصات دقیق بهسازی 96گلزار شهدا در سطح استان شناسایی شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در جلسه هم اندیشی ساماندهی و بهسازی گلزارهای شهدای سراسر استان با گرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران خدمت به خانواده شهدا و زمینه سازی در نشر فرهنگ ایثار و مقاومت را وظیفه همگانی مطرح کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در این جلسه گفت:برای تکمیل پروژه های مربوط به بهسازی 96 گلزار شهدا که تعداد 91 گلزار یک تا سه مزاری هستند،به دفترچه ای راهنما از اطلاعات دقیق مکان،موقعیت و برآورد هزینه نیاز است.
«محسن صادقیان» بر استخراج اطلاعات و بازدید میدانی از گلزارهای شهدا و نیازسنجی آن اشاره و تهیه این اطلاعات را با مشارکت دستگاه های متولی برای تصمیم گیری و برنامه ریزی مناسب در این زمینه خواستار شد.
صادقیان افزود:بعد از شناسایی و تعیین و تکلیف شرایط بهسازی می توان با استفاده از ظرفیت های شهرادری ها،دهیاری ها، مردمی و خیرین نسبت به نحوه آغاز بهسازی و تکمیل گلزارهای شهدا در مناطق روستایی و شهری تصمیم گیری کرد.
وی بیان کرد:برای ساماندهی و بهسازی گلزار شهدای خلدبرین یزد و بهبود مسیر های دسترسی اطراف این مجموعه نیازمند تدوین طرح جامع هستیم تا این موضوع نیز با نگاهی همه جانبه در دستور کار قرار گیرد اما مواردی که بدون طرح جامع قابل اجرا می باشد از سوی بنیاد شهید احصا و به شهرداری یزد ارائه شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی در پایان به وجود بیش از 2 هزار پروژه نیمه تمام در استان اشاره وگفت: با توزیع اعتبارات به صورت خُرد تکمیل این پروژه ها زمان بر و حتی غیر ممکن می شود و علاوه بر آماده سازی لیستی از پروژه ها برای واگذاری به بخش خصوصی مابقی اعتبارات نیز به پروژه های دارای اولویت در شهرستان ها و یا با بیش از 70 درصد پیشرفت کار متمرکز می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار