پزشک اورژانس بیمارستان حضرت ابوالفضل کاشمر:

آموختن دانش بدون مهارت زندگی خوشبختی نمی آورد

کاشمر (پانا) - پزشک معتمد آموزش و پرورش کاشمر گفت: اینکه والدین برای آینده فرزند ، وی را مجبور کنند که فقط درس بخواند و سایر فعالیت های اجتماعی خود را کنار بگذارندبرایش خوشبختی نمی آورد.

کد مطلب: ۸۸۱۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
آموختن دانش بدون مهارت زندگی خوشبختی نمی آورد

کاظم زارع پزشک اورژانس بیمارستان حضرت ابوالفضل کاشمر در گفتگوی صمیمی با خبرنگارپانا ضمن بیان اهمیت آموختن مهارت های زندگی و اجتماعی گفت : امروزه والدین روی دانش آموزان فشار می آورند تا با شرکت در کلاس های مختلف درسی امکان موفقیت آنان را در کنکور بیشتر کنند و عملا امکان بازی های کودکی که سرشار از درس های اجتماعی است را از فرزند خود می گیرند.

او ادامه داد: من شخصا در دوران کودکی همراه درس خواندن در همه فعالیت ها از جمله فوتبال ، تکواندو وسایر فعالیت های فرهنگی و هنری شرکت فعال داشته ام .

وی در مورد فرم های آگاهی از سلامتی دانش آموزان گفت: این فرم ها سه مزیت دارد اولا اگر دانش آموز بیماری داشت، مشخص می شود دوما از بیماری پیشگیری می شود و سوما بیماری های نهفته که مضر برای بعضی ورزش ها هستند اطلاع رسانی می شود.

وی تکمیل فرم را برای حفظ سلامت دانش آموزان واجب دانست و گفت: همه ما باید در جایگاهی که هستیم به مردم کمک کرده و مشکلات آنان را برطرف نماییم

زارع زاده الگوی خود را کتاب خواند و افزود: بهترین همنشین کتاب و کسی است که با کتاب مانوس می باشد وی به دانش آموزان توصیه کرد با خواندن کتاب ذهن خود را هر روز بازتر نمایند.

وی در پایان استراحت کافی، مایعات فراوان و ورزش را برای سلامتی لازم دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار