5 خط خورده لیست تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها مشخص شدند

تهران (پانا) - اسامی 5 بازیکنی که از لیست تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا خط خورده‌اند مشخص شد.

کد مطلب: ۸۸۱۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
5 خط خورده لیست تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها مشخص شدند

تیم ملی فوتبال ایران آخرین مرحله از اردوی آماده‌سازی خود برای حضور در جام ملت‎های آسیا را در حالی به میزبانی قطر دنبال می‌کند که یکی از سوال‌های اساسی پیرامون تیم ملی مطابق معمول چنین ایامی لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌هاست.

در حالی که هنوز لیست به صورت رسمی منتشر نشده اما خبرهای رسیده از قطر و واکنش بازیکنان در اینستاگرام حاکی از این است که سید حسین حسینی و علی کریمی از استقلال تهران، علی علیپور از پرسپولیس و محمدرضا خانزاده از الاهلی قطر بازیکنانی هستند که از تیم ملی خط خورده‌اند.

همچنین روز گذشته سعید عزت‌الهی هم در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد به علت مصدومیت جام ملت‌ها را از دست داده به خط خورده اجباری لیست کی‌روش در این تورنمنت باشد. البته در بین 5 بازیکنی که از لیست تیم ملی خط خورده‌اند نکته عجیب خط خوردن محمدرضا خانزاده از لیست است، بازیکنی که در دو جام جهانی و جام ملت‌های 2015 به رغم انتقادات زیاد در لیست تیم ملی حضور داشت اما در این سه تورنمنت حتی یک دقیقه هم برای تیم ملی به میدان نرفت.

در بین این بازیکن‌ها شنیده می‌شود بامداد امروز حسینی، علیپور، کریمی و خانزاده راهی تهران شده‌اند و عزت‌الهی هم برای ادامه روند درمان به انگلیس برگشته است.

قرار است لیست 23 نفره تیم ملی همراه با 3 الی 5 بازیکن رزرو امروز تا چهارشنبه شب اعلام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار