کسب رتبه برتر کشوری معلم شهرستان قرچک درتولید محتوای الکترونیکی

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت :معلم شهرستان قرچک رتبه کشوری جشنواره رشددرتولید محتوای الکترونیکی را از آن خود کرد.

کد مطلب: ۸۸۱۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر کشوری معلم شهرستان قرچک درتولید محتوای الکترونیکی

مهدی نیک بخت مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در این زمینه گفت: توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یادگیری ،زمینه سازی برای مشارکت فعال معلمان و مربیان در تولید،تکمیل و غنی سازی مواد و منابع متنوع یادگیری ،ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی و پرورش توانمندی های معلمان ،دانش آموزان،دانشجو معلمان و مدرسان در تولید مواد و رسانه های الکترونیکی یادگیری ،تولید و مواد رسانه های یادگیری متناسب با نیاز معلمان و دانش آموزان و استفاده از آن ها در فرایند تدریس از جمله اهداف برگزاری جشنواره تولید و محتوای الکترونیکی است .

او بیان کرد:با عنایت به سیاستهای سندتحول بنیادین وراهکارهای آن مبنی برارتقای کیفیت فرایند تعلیم و تربیت با تکیه بر استفاده هوشمندانه فناوری های نوین آموزشی و اهمیت ارتقا سطح توانمندی معلمان و دانش آموزان این جشنواره برگزار گردید .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک با اشاره به عملکرد مطلوب فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان در این جشنواره افزود: در این جشنواره علاوه برکسب رتبه کشوری توسط عباس قندالی ،11 رتبه استانی نیز توسط فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان کسب شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار