ورزش کردن نقطه عطفی برای حوزه سلامت و تندرستی فرهنگیان است

یزد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان یزددر نشست شورای برنامه ریزی ورزش فرهنگیان بر بالا بردن سواد حرکتی فرهنگیان تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۸۱۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
ورزش کردن نقطه عطفی برای حوزه سلامت و تندرستی فرهنگیان است

" عباسعلی دانافر" در نشست شورای برنامه ریزی ورزش فرهنگیان استان اظهار داشت: امروز نقطه عطفی در آموزش و پرورش برای حوزه سلامت و تندرستی فرهنگیان استان است.

وی با اشاره به ورود اسناد بالادستی آموزش و پرورش به مقوله سلامت فرهنگیان افزود: یکی از مهم ترین راههای شاد و سالم بودن و داشتن زندگی بهتر و با کیفیت ورزش کردن است.

دانافر به آموزش سواد حرکتی در سنین زیر 12 سال تاکید کرد و افزود: در دوران بزرگسالی تحرک بدنی و ورزش منظم به صورت هفتگی باید به یک فرهنگ تبدیل شده باشد.

وی افزود: کارکنان ما مهم ترین سرمایه های سازمانی هستند و جهت ایجاد شادابی و نشاط باید ورزش همکاران را در اولویت برنامه های سازمانی خود قرار دهیم.

توجه به توسعه فعالیتهای بانوان به طور خاص در کلیه زمینه ها و فعالیتهای تحت پوشش ورزش، تهیه و تنظیم تقویم ورزش عملیات سالانه، برآورد اعتبار مورد نیاز اجرای فعالیتها و برنامه ها ی ورزشی، برگزاری مدون فعالیتها در ورزش همگانی و برگزاری مسابقات ورزشی رقابتی در دهه مبارک فجر و هفته بزرگداشت مقام معلم از جمله مصوبات این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار