همایش مدیران مدارس آموزش وپروش ناحیه دو شهر ری برگزار شد

شهر ری (پانا)-همایش مدیران مدارس آموزش وپروش ناحیه دو شهر ری با حضور مدیر و شورای معاونین در سالن فدک منطقه برگزار شد

کد مطلب: ۸۸۱۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
همایش مدیران مدارس آموزش وپروش ناحیه دو شهر ری برگزار شد

در این همایش علی یزدان پناه مدیر آموزش و پرورش ناحیه دوشهرری درسخنانی گفت:یکی ازمهمترین برنامه‌های وزارت آموزش وپرورش کیفیت بخشی آموزشی و تربیتی است.

او در ادامه افزود:باید آموزش، تربیت، تعامل با دانش آموزان به نحوی طراحی و اجرایی شود که بتوانیم همه دانش آموزان را در تراز نظام جمهوری اسلامی تربیت کنیم.

یزدان پناه با تاکید برارتقاء وضعیت آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش گفت: انگیزه و تلاش مدیران و هم مجموعه تحت مدیریت آنان باید افزایش یابد. وضعیت موجود مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گیرد وبرای سال آینده برنامه ریزی های لازم انجام پذیردو راهکارهای اجرایی برنامه مشخص گردد و این مهم حاصل نمی شود جز اینکه از مشارکت فکری معلمان و اولیاء محترم استفاده بهینه شود تا ان شاءا... نتایجی درخور و شایسته داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری خاطرنشان کرد: افراد موفق در انجام امور یک راه‌حل دارند و به دنبال توجیه نیستند، دارای افکار مثبت هستند و از امکانات موجود حداکثر استفاده را می‌کنند .

او گفت: هدف از برگزاری کارگاههای آموزشی مدیران این است که دانش آموزان را برای آینده تربیت کنیم نه برای خودمان ما می خواهیم بچه ها را وارد جامعه نماییم و در مدارس باید برای سه گروه اولیا ، معلمان و دانش آموزان برنامه ریزی کرد.

/خبرنگار:جواد تلطفی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار