جلسه مرکز نیکوکاری تربیت آذربایجان شرقی برگزار شد

تبریز (پانا)- جلسه مرکز نیکوکاری تربیت آذربایجان شرقی با حضور اعضای هیات امناء و مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش نواحی پنج گانه تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۱۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مرکز نیکوکاری تربیت آذربایجان شرقی برگزار شد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پروش آذربایجان شرقی در جلسه مرکز نیکوکاری تربیت استان با اشاره به اینکه پر خوری و خوابیدن جزو شهواتی است که اهل ایمان را دچار می سازد، گفت: "غافل بودن و خوابیدن فقط فیزیکی نیست بلکه آگاه نبودن و بی تفاوتی اجتماعی نیز نوعی خوابیدن است به گونه ای که مردم به سرنوشت اجتماع خود بی تفاوت می شوند".
طاهر علمی افزود: "مرکز نیکوکاری تربیت با هدف کمک به تمامی دانش آموزان نیازمند ایجاد شده است تا بدون مشکلات مادی و معیشتی به تحصیل خود بپردازند".
وی در ادامه انسان را به شناخت از خود دعوت کرد و گفت: "بی تفاوتی نوعی بیماری اجتماعی شناخته شده است. این مرکز با هدف اعتلای اجتماعی و پویایی و سلامت اجتماعی دانش آموزان به وجود آمده است".
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پروش آذربایجان شرقی افزود: "در سال ۹۶ در استان بیش از ۱۹۷ میلیون تومان در جشن عاطفه ها جمع آوری شده است و باید با برنامه ریزی ای که هدف دار بوده و کمک به دانش آموزان برای باز نماندن از تحصیل را اصل قرار داده و با پشتکار و ابتکار و نو‌آوری به کم شدن آمار دانش آموزان بی بضاعت کمک کنیم".

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار