مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی:

کاریابی های مجازی باید مجوز داشته باشند

ارومیه (پانا)- مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: 32 کاریابی در سطح استان فعال است.

کد مطلب: ۸۸۱۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
کاریابی های مجازی باید مجوز داشته باشند

رضا نقی زاده مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی افزود:در حال حاضر بجز در شهرستان های شوط و چالدران تعداد 32 کاریابی در سطح استان فعال است.

نقی زاده با اشاره به اینکه کاریابی غیر مجاز در استان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: برخی از شرکت های خدماتی موجود در استان بدون اخذ مجوز های لازم و بدون رعایت موازین شرکت های خدماتی نسبت به انجام کاریابی اقدام می نمایند.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی اظهار کرد: کاریابی های مجاز استان به صورت مرتب وماهانه حداقل دوبار توسط کارشناسان اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی مورد بازدید قرار گرفته و در صورت لزوم سفارشات لازم و برخورد های قانونی در صورت تخلف انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه ضرورت جامعه ایجاب می کند در آینده نزدیک کاریابی های مجازی در استان راه اندازی شود، تصریح کرد: در آینده بخشی از وظایف اداره کل از جمله بیمه بیکاری به کاریابی های استان واگذار خواهد شد و این امر نظارت بیشتر و دقیق تر بر کاریابی های استان را می طلبد.

نقی زاده با بیان اینکه کاریابی های مجازی نیز باید مجوز داشته باشند ادامه داد: در آذربایجان غربی تنها یک موسسه کاریابی مجازی دارای مجوز دراستان فعال است و سایر کاریابی های مجازی که در استان فعالیت می کنند غیر قانونی هستند..

وی تصریح کرد: به دلیل افزایش بیکاری در سطح جامعه، تقاضای زیاد برای کار و داشتن در آمد سهل الوصول برای این موسسه ها بعضی افراد تحت عنوان شرکت های خدماتی و کار یابی صوری اقدام به کلاه برداری از افراد جویای کار می کنند بنابراین مردم قبل از همکاری با این موسسه ها حتما از داشتن مجوز اطمینان داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار