پیام امام جمعه و استاندار اردبیل به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی، عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی مشترک این ضایعه را تسلیت گفتند.

کد مطلب: ۸۸۱۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام امام جمعه و استاندار اردبیل به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی

متن پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم
انّا للّه و انّا الیه راجعون


ارتحال عالم ربانی و مجاهد نستوه، حضرت آیت اللّه سید محمود هاشمی شاهرودی، عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، موجب تاسّف و تاثرقلبی گردید .
آن یار دیرین امام امت و رهبر فرزانه انقلاب که عمر با برکت خود را در راه تحصیل و تدریس علوم و معارف دینی و تربیت طلاب و شاگردانی مستعد سپری نمود، ازچهره های درخشانی بود که در طول مبارزات سیاسی چه در دوره رژیم ستمشاهی و چه در دوره رژیم بعثی صدام در کشور عراق ، زندان ها و شکنجه های فراوانی را به جان خرید و در راه پرافتخار آرمان های انقلابی ، قاطعانه کوشید .
این جانبان، این ضایعه مولمه را به پیشگاه مقدس حضرت بقیّه اللّه الاعظم « عج»، رهبر معظم انقلاب، حوزه های علمیه، بیت مکرم ایشان و مردم قدرشناس و همیشه در صحنه ایران اسلامی، به ویژه مردم ولایت مدار استان اردبیل، تسلیت عرض نموده ؛ از درگاه خداوند متعال، برای آن فقید سعید ، رحمت واسع و علو درجات مسالت می کنیم .


سید حسن عاملی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار