فرماندار تبریز: قهرمانان ورزشی تاثیر زیادی بر دیپلماسی کشور دارند

تبریز (پانا) - فرماندار تبریز در خصوص نقش قهرمانان میادین ورزش بین المللی در دیپلماسی کشور سخن گفت.

کد مطلب: ۸۸۱۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار تبریز: قهرمانان ورزشی تاثیر زیادی بر دیپلماسی کشور دارند

علیار راستگو در مراسم افتتاحیه هفتمین کنگره علمی مدیریت ورزش در محل تالار پتروشیمی تبریز با اشاره به نقش تبریز در مقاطع مختلف تاریخی کشور بیان کرد: "به تمام مهمانان حاضر خوش‌آمد می‌گویم و از مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تشکر ویژه‌ای دارم".

وی ادامه داد: "هفتمین کنگره علمی مدیریت ورزش یکی از مراسم‌هایی است که در راستای رویداد تبریز ۲۰۱۸ برگزار می‌شود.یکی از افتخارات تبریز قهرمان این بود که این شهر به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی معرفی شد و برنامه‌های متنوعی در این راستا برنامه‌ریزی و اجرا شد که یکی از آنها همین برنامه است. امیدوارم نهایت استفاده را از این برنامه‌ها برده باشیم.

فرماندار تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: "چیزی که در میادین ورزشی بین‌المللی رخ می‌دهد، میثاق ملی و چانه‌زنی ما در میادین بین‌المللی است. یعنی ورزشکاری که افتخاری کسب می‌کند، هم پرچم کشورمان را بالا می‌برد و هم ابزاری برای چانه‌زنی دیپلماسی است که خروجی آن به کشور باز می‌گردد".

راستگو ادامه داد: "یعنی شما زحمت می‌کشید و مردم را خوشحال می‌کنید، از طرفی مقام ورزشکاران برگ برنده‌ای است که سیاستمداران بتوانند با رویکردی جدید در دنیا صحبت کنند. ما همیشه مدافع ورزش بودیم، هستیم و خواهیم بود چرا که لازمه سلامتی این است که ورزش و به خصوص ورزش همگانی جزو لاینفک جامعه باشد".

فرماندار تبریز در پایان گفت: "این‌ها نکاتی است که همه ما به عنوان مسئولان برای ورزشکاران مدنظر داریم. وظیفه ما حمایت و پشتیبانی از ورزش است و به همین دلیل هم اعضای شورای شهر تبریز در این کنگره حضور دارند. تلاش می‌کنیم این مقوله را با کمک همدیگر پیش ببریم".

هفتمین کنگره ملی مدیریت ورزشی با موضوع «توسعه ورزش قهرمانی با رویکرد ارتقاء جایگاه ایران در المپیک ۲۰۲۰» چهارم و پنجم دی ماه به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

در این مراسم از استان های اصفهان،هرمزگان، آذربایجان غربی، قم، گیلان، همدان، یزد، فارس و آذربایجان شرقی به عنوان استان‌های برتر در حوزه پژوهش تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار