"زبان هنر و ادبیات" بهترین روش برای انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جوان است

یزد (پانا) - مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استان یزد با بیان اینکه دفتر امور زنان یزد برای ایام دهه فجر برنامه‌های متنوعی در نظر دارد گفت: "زبان هنر و ادبیات روز " بهترین روش در جهت انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جوان است.

کد مطلب: ۸۸۱۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
"زبان هنر و ادبیات" بهترین روش برای انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جوان است

فاطمه دانش یزدی در نشست اعضای جمعیت زنان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگ دینی استان که در سازمان تبلیغات اسلامی یزد برگزار شد یکی از اقدامات موثر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پاسخگویی به شبهات نسل جوان دانست و اظهار داشت: امروزه دشمن با توجه به اینکه طی چهل سال گذشته در تمام توطئه‌های شومی که بر علیه جمهوری اسلامی پیاده سازی کرده و شکست خورده است، با اعمال تحریم‌های اقتصادی دنبال انحراف نسل جوان و جدایی آنها از انقلاب است که نیاز به پاسخگویی به شبهات را تقویت می‌کند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استان یزد به برنامه‌های این اداره کل اشاره کرد و گفت: دفتر امور بانوان و خانواده استان یزد به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برنامه کرسی‌های هم‌اندیشی و علمی پژوهشی با محور پاسخگویی به شبهات برای مقابله با جنگ نرم دشمنان را پیش‌بینی کرده که برخی از ارگان‌های دولتی نیز در این زمینه مشارکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیاری باید در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب صورت گیرد افزود: زبان هنر و ادبیات روز دو مسئله‌ای است که به وسیله آن می توان دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی را به نسل جوان منتقل کرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استان یزد یکی از برنامه‌های طرح ریزی شده برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را طرح " اکرام فاطمی " عنوان کرد و اظهار داشت: این طرح با موضوع زنان زندانی جرائم غیر عمد برگزار می‌شود که در آن دستگاه‌های مختلف همکاری خواهند داشت.

وی نشست خانواده‌های شهدای مدافع حرم، تجمع زنان فاطمی با حضور اقشار مختلف زنان یزدی و برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی ایرانی و اسلامی از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که دفتر امور بانوان در ایام‌ الله دهه فجر با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان یزد در نظر گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار