مدیریت دانش آموزی استان کردستان از دبستان آموزگار ناحیه یک سنندج تقدیر کرد

سنندج(پانا)-مدیر دانش آموزی استان کردستان در جریان بازدید از پایگاههای تغذیه سالم مدارس سطح استان از پایگاه تغذیه سالم(بوفه)دبستان آموزگار ناحیه یک سنندج تقدیر کرد.

کد مطلب: ۸۸۱۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت دانش آموزی استان کردستان از دبستان آموزگار ناحیه یک سنندج تقدیر کرد

احمد عبداللهی مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان گفت: از زمانی که مسئولیت بوفه‌های مدارس به سازمان دانش‌آموزی واگذار شده است، تنها مدارسی که از سازمان مجوز کسب کرده‌اند، اجازه داشتن بوفه و عرضه مواد غذایی به دانش‌آموزان را دارند.

وی با اشاره به نقش تغذیه در سلامت دانش‌آموزان خاطرنشان کرد:با نظارت بر امور اجرایی و مدیریت بوفه های مدارس به دنبال آن هستیم مواد مغذی سالم مورد نیاز دانش آموزان در بوفه‌های مدارس عرضه شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان در ادامه افزود:در همین راستا در جریان بازدید از بوفه مدارس سطح استان در تاریخ سوم دیماه سال 97از پایگاه تغذیه سالم(بوفه)دبستان آموزگار ناحیه 1 سنندج با مدیریت خانم مهتاب مولانایی بازدید به عمل آمد.

وی گفت: رعایت تمامی ضوابط و مقررات در عرضه مواد خوراکی توسط متولیان بوفه ، مهیا کردن فضای مناسب برای بوفه و عرضه مواد خوراکی سرد و گرم کاملا بهداشتی از جمله نکاتی بود که شایسته تقدیر و قدر دانی است.

عبداللهی گفت: امید است با توسعه پایگا ه ها ی تغیه سالم در مدارس به هدف اصلی این اقدام که همان ارتقای سطح سلامت دانش آموزان است برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار