مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد

تاثیرات رفتاری و عملکرد معلمی ماندنی و ماندگار است

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین تجلیل از شکیبا مدیر سابق آموزش و پرورش ناحیه 6 مشهد گفت: تاثیرات رفتاری و عملکرد معلمی ماندنی و ماندگار است.

کد مطلب: ۸۸۱۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تاثیرات رفتاری و عملکرد معلمی ماندنی و ماندگار است

قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان در آیین تجلیل از شکیبا مدیر سابق آموزش و پرورش ناحیه 6 مشهد که در مکان فرهنگ سرای مصلی نژاد این ناحیه و با حضور برخی از معاونین، مشاورین، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق مشهد و همچنین مدیران مدارس این ناحیه برگزار شد، از زحمات ارزنده شکیبا مدیر سابق آموزش و پرورش ناحیه 6 مشهد در جهت ارتقاء سطح علمی، فرهنگی و ورزشی ناحیه در طول تصدی پست مدیریت ایشان تقدیر و تشکر نمود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به نقش سازنده و ماندگار شغل معلمی در جامعه گفت: تاثیرات رفتاری و عملکرد معلمی ماندنی و ماندگار است و با رفتن وی از مجموعه، نقش و اثر آن ماندگار و پابرجاست.

خدابنده در ادامه بر آگاهی بیش از پیش دانش سازمانی مدیران که شامل مقررات، چارچوب ها و ضوابطی که در پیشبرد اهداف آن سازمان موثر است تاکید و بیان داشت: این دانش سازمانی شامل دو وجه بوده که یک وجه آن صریح، شفاف و واضح، شامل بخشنامه، دستورالعمل و کتاب است و در اختیار و قابل انتقال می باشد.

وی، دانش ضمنی و تجارب علمی و عملی را به عنوان وجه دوم دانش سازمانی نام برد و گفت: این دانش سازمانی با در نظر گرفتن دو وجه ضمنی و صریح کمک می کند که ما بتوانیم به اهداف سازمانی خود هر چه بیشتر نزدیک شویم و اصولا افرادی که در آستانه بازنشستگی قرار دارند یا در آینده ای نزدیک به این افتخار نائل می آیند سرشار از این تجارب ضمنی هستند که نباید این تجارب نادیده گرفته شود و باید در راه استفاده از این تجارب فرصت سازی نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار