مدیرآموزش و پرورش اسلامشهر: تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام راحل یک ضرورت اجتناب ناپذیر و جریان فرهنگی و انقلابی بود

اسلامشهر (پانا) - مدیرآموزش و پرورش اسلامشهردر آستانه هفتم دی سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی گفت:تشکیل این سازمان درزمانی که بخش بسیار زیادی ازجامعه بی سواد بودندیک ضرورت اجتناب ناپذیر و یک جریان فرهنگی و انقلابی بود .

کد مطلب: ۸۸۱۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرآموزش و پرورش اسلامشهر: تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام راحل یک ضرورت اجتناب ناپذیر و جریان فرهنگی و انقلابی بود

حسینعلیبنار مدیرآموزش و پرورش اسلامشهر در این رابطه گفت: عملکردخوب واحد سوادآموزی آموزش و پرورش اسلامشهر در سال97 موجب شد این واحد در بین شهرستان‌های استان تهران موفق به کسب رتبه سوم شد.

او این موفقیت را نشانه عزم و اراده همکاران واحد نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر دانست و گفت: درسرشماری سال 95، 12 هزار و 966 نفر بیسواد در سنین ده تا چهل و نه ساله در اسلامشهر داشتیم که تا سال نود و هفت، 38% این افراد تحت پوشش نهضت سواد آموزی قرار گرفتند و در فرصت باقی مانده تا پایان سال 97 نیز 100% این افراد آموزش خواهند دید.

بنار به برگزاری مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری به مناسبت هفتم دی 97 در بین کلاسهای انتقال نهضت سواد آموزی و اجرای طرح عملی نماز در تمامی کلاس‌های سواد آموزان با مشارکت ستاد اقامه نماز منطقه نیزاشاره‌کرد و گفت: ماموظف به ریشه کنی بیسوادی درشهرستان هستیم و تمامی همکاران ما اعم از مدیران و معلمان با توان حداکثری تلاش خود را در این زمینه به عمل خواهند‌آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار