تدریس نشانه "ن" در پایه اول با چاشنی نان گرم

بیرجند(پانا) - دانش آموزان پایه اول 101 و اول 103 دبستان هیأت امنایی پسرانه علامه حلی 1 (دوره اول) از نانوایی جنب آموزشگاه بازدید کردند .

کد مطلب: ۸۸۱۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تدریس نشانه "ن" در پایه اول با چاشنی نان گرم

علیرضا بنی اسدی مدیر دبستان هیات امنایی پسرانه علامه حلی 1 (دوره اول) گفت : 53 دانش آموز کلاس اولی آموزشگاه طی دو مرحله از نانوایی نان لواش جنب آموزشگاه بازدید کردند و با مراحل پخت نان و شغل نانوایی و تدریس حرف (نـ ، ن) آشنا شدند .


او افزود : این بازدید با اهداف آموزشی ، مشاهده پخت نان از نزدیک ، پی بردن به اهمیت کیفی وکمّی نان ، چرخه تولید نان ، آشنایی با نشانه «ن» و اینکه نان یک برکت و نعمت الهی است ؛ انجام شد .


وی ادامه داد : در این بازدید از سوی نانوای محل برای دانش آموزان مراحل تهیه نام شامل ؛ خمیرگیری ، چونه کردن خمیر ، پخت نان انجام شد .
بنی اسدی تصریح کرد : دانش آموزان در نانوایی کلماتی که صدای "ن" دارند را پیدا کرده و با صدای بلند بیان کردند و جایگاه نشانه "ن" را در هر یک از کلمات مانند : نان ، تنور ، نانوا ، نانوایی به زبان آوردند .


گفتنی است از سوی نانوایی با نان داغ از دانش آموزان پذیرایی شد و دانش آموزان با ولع خاصی نان لواش گرم را خوردند و تدریس نشانه "ن" با چاشنی نان گرم همراه بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار