کاهش ازدواج و افزایش طلاق طی هشت ماه گذشته در اردستان

اردستان، اصفهان (‌پانا) - سرپرست اداره ثبت و احوال اردستان گفت: ساختمان اداره ثبت و احوال اردستان بیش از ۴۰ سال است ساخته شده و دستور تخریب آن نیز صادر شده است.

کد مطلب: ۸۸۱۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
کاهش ازدواج و افزایش طلاق طی هشت ماه گذشته در اردستان

عباس صدیق به مناسبت روز ثبت و احوال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ساختمان اداره ثبت و احوال اردستان بیش از ۴۰ سال است ساخته شده و دستور تخریب آن نیز صادر شده است. همچنین سازمان نوسازی دستور داد هیچ هزینه‌ای در خصوص تعمیرات اداره انجام نشود.

وی افزود: به دلیل فرسوده شدن ساختمان اداره ثبت و احوال اردستان اعلام شده ساختمان باید خالی شود. نامه‌نگاری‌ها در خصوص جانمایی ساختمان جدید انجام شده ولی تاکنون خبری برای ساختمان جدید نشده است.

سرپرست اداره ثبت و احوال اردستان یکی دیگر از مشکلات اداره ثبت و احوال را کمبود نیرو عنوان کرد و تصریح کرد: برای اینکه بخواهیم خدمات بهتری به شهروندان ارائه کنیم باید چارت سازمانی کاملی داشته باشیم. هم‌اکنون دو پست سازمانی در اداره ثبت و احوال اردستان خالی است و این موضوع باعث شده فشار بیشتری در خصوص خدمات دهی به همکاران وارد شود.

صدیق با اشاره به اینکه مدیرکل ثبت و احوال استان اعلام کرده بیش از ۶۰ پست سازمانی در استان اصفهان خالی است، تاکید کرد: قول مساعدی برای استخدام نیروی جدید انجام شده ولی تحقق پیدا نکرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار