مدیر آموزش و پرورش قرچک: اصلی ترین پایگاه درراستای تحقق ساحت های سند تحول بنیادین مدرسه است

مهدی نیکبخت گفت: مدرسه محوری یکی از الویت های اصلی در آموزش و پرورش قرچک است

قرچک (پانا) - همکاران معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران به سرپرستی معاون آموزش متوسطه اداره کل از واحدهای آموزشی قرچک بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۸۱۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش قرچک: اصلی ترین پایگاه درراستای تحقق ساحت های سند تحول بنیادین مدرسه است

در این بازدید مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش قرچک در سخنانی گفت: در تابستان 97 و درحوزه سازماندهی نیروی انسانی با همگرایی و انسجام خوب و سازنده‌ای که در مجموعه شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان قرچک بود به شکل کاملا مطلوب توانستیم استقرار نظام 3 -3 -6 را با سهولت و دقت نظر و براساس الزامات ساماندهی وزارت آموزش و پرورش و راهکارهای اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران را جامع عمل بپوشانیم.

او در ادامه گفت: نگاه دوستان در آموزش متوسطه شهرستان قرچک و مجموعه حوزه آموزشی یک نگاه تحول‌گرا بوده و در طول این ایام هم توانستیم از ظرفیت‌ها و پتانسیل همکاران و مدیران استفاده کامل را ببریم.

نیکبخت با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با الویت‌های ما یعنی بحث مدرسه محوری و نگاه به مدرسه و تخصیص تمام منابع مادی و معنوی،حمایت‌های خوبی از مدارس صورت گرفت.

او خاطر نشان کرد: اصلی‌ترین سنگر و پایگاهی که می‌تواند اصول سند تحول بنیادین را محقق کند مدرسه است و مدرسه محوری یکی از اولویت‌های اصلی در آموزش و پرورش قرچک است.

نیکبخت گفت: موضوع بعدی مشارکت همگانی و استفاده از ظرفیت‌های دانش‌آموزان و همکاران بوده که خوشبختانه این اتفاق افتاده است طرح و برنامه‌های خوبی در سال جاری تحصیلی انجام دادیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک با اشاره به مهارت آموزی دانش‌آموزان افزود: یکی از اصول و اولویت‌های مدیریت آموزش و پرورش قرچک، بحث مهارت‌آموزی است که تمام تلاشمان این است که در تمام دوره‌های تحصیلی این سه رکن را به عنوان اولویت‌هایمان قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار