تفاهم‌نامه میزبانی ارومیه از لیگ ملت‌های والیبال امضا می‌شود

تهران (پانا) - سرپرست فدراسیون والیبال از امضای تفاهم نامه برای میزبانی شهر ارومیه از لیگ ملت‌های والیبال در سال 2019 خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۱۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم‌نامه میزبانی ارومیه از  لیگ ملت‌های والیبال امضا می‌شود

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، افشین داوری سرپرست فدراسیون در تشریح اقدامات فدراسیون برای میزبانی رقابت های لیگ ملت های 2019 اظهار داشت: فدراسیون والیبال در ابتدا با بررسی استانداردهای فدراسیون جهانی جهت برگزاری لیگ ملت‌های والیبال نیازهای شهرهای میزبان را مورد ارزیابی قرارداد و پس از حضور ناظر فدراسیون جهانی و بازدید از ارومیه و اردبیل تایید نهایی را برای فدراسیون ایران ارسال کرد.

وی اضافه کرد: در ادامه این روند، جلسه‌ای با مسئولان والیبال اردبیل جهت انجام اقدامات لازم و تشکیل ستادهای استانی و در نهایت تنظیم تفاهم نامه انجام شد و تفاهم نامه به امضا رسید.

داوری درباره جلسه با مسئولان استان اردبیل و امضا تفاهم نامه اظهار داشت: جلسه‌ای با مسئولان استان اردبیل از جمله استاندار، مدیر کل ورزش و جوانان استان و رئیس هیئت والیبال برگزار شد تا در خصوص نیازهای پیش رو برای هرچه با شکوه تر شدن رقابت ها، تصمیم گیری شود. در نهایت نیز تفاهم نامه میزبنی اردبیل با حضور مسئولان استان و در دفتر دکتر داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی والیبال به امضا طرفین رسید. به زودی جلسه‌ای با مسئولان استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه جهت پیگیری و نهایی‌سازی برنامه‌های لیگ ملت های والیبال 2019 برگزار خواهد شد.

سرپرست فدراسیون در پایان درباره کرسی‌های ایران در مجامع بین المللی، افزود: پیگیری های لازم و مکاتبات با فدراسیون جهانی جهت تثبیت کرسی های ایران انجام گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار