آغاسی: مى خواهیم به پیروزى در همه بازى ها عادت کنیم

تهران (پانا) - مدافع تیم ملى فوتبال امید معتقد است حمایت هاى صورت گرفته موجب تقویت روحیه اعضاى تیم شده است.

کد مطلب: ۸۸۱۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاسی: مى خواهیم به پیروزى در همه بازى ها عادت کنیم

به گزارش سایت رسمى فدراسیون فوتبال عارف آغاسى که به همراه تیم امید در اردن حضور دارد در خصوص برنامه هاى آماده سازى تیم امید گفت:بعد از بازى هاى آسیایى خوشبختانه تیم ما رها نشد و به صورت پیاپى بازى ها و اردوهاى آماده سازى بسیار خوبى داشتیم. حمایتى که از برنامه هاى تیم امید صورت گرفته موجب تقویت روحیه اعضاى تیم شده و بچه ها به خوبى مى دانند چه وظیفه سنگینى دارند.

آغاسى اضافه کرد:صعود به المپیک براى مردم ما خیلى مهم است و برنامه هاى کادر فنى که با حمایت فدراسیون اجرایى مى شود براى آماده کردن یک تیم مدعى اهمیت زیادى دارد.خوشبختانه جو روانى اردوها هم بسیار مفید است و بچه ها رابطه بسیار صمیمى و نزدیکى با هم دارند.خوشبختانه در ٣ بازى گذشته پیروز شدیم و مى خواهیم علاوه بر برآورده کردن انتظارات کادر فنى در همه بازى ها هم پیروز باشیم و به بردن عادت کنیم.

مدافع تیم امید در پایان گفت:ما بعد از بازى هاى جاکارتا مسابقات خوبى برگزار کرده ایم و حالا براى بازى با اردن در این کشور حضور داریم.این مسابقات هم به کادر فنى کمک مى کند تا آمادگى بچه ها را ارزیابى کنند و هم بهترین تجربه ممکن براى ماست که با قدرت و سبک بازى تیم هاى مختلف آسیا مخصوصا تیم هاى عربى آشنا شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار