تاج: برای موضوع ورود خانواده ها به ورزشگاه نیازمند مولفه های آموزشی هستیم

تهران (پانا) - نشست مشترک رئیس فدراسیون فوتبال به همراه مسئولین کمیته آموزش و روسای کمیته آموزش استانها برگزار شد

کد مطلب: ۸۸۱۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تاج: برای موضوع ورود خانواده ها به ورزشگاه نیازمند مولفه های آموزشی هستیم

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، در جلسه مشترکی که به همراه مسئولین کمیته آموزش و روسای کمیته آموزش استانها گفت: کمیته آموزش در همه استانها حضور یافته و عملکرد مناسبی داشته که این عملکرد را در آینده خواهید دید.

وی ادامه داد: بهترین کاری که در حوزه فوتبال می توان انجام داد تیم های نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان است که آموزش های مناسبی را می بینند و بازیکنان خوبی را برای آینده فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی تامین می کنند. تربیت این بازیکنان بر عهده مربیان است. تعلیم و تربیت اساس رشد و توسعه است و اگر از این موضوع غافل شویم بدون شک با مشکل رو به رو خواهیم شد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اتفاق خوبی در فدراسیون فوتبال رخ داده و کمیته آموزش برنامه های دقیقی در بحث آموزش دارد. در دیگر بخش های لیگ فوتبال و فوتسال، داوری و قسمت های دیگر نیز دوره های توجیهی و آموزشی را برگزار می کنیم و بدون شک در آینده

وی در ادامه گفت: اگر در بخش داوری کلاسهای توجیهی برای داوران برگزار نمی کردیم شاید آثار خوبی را نمی گذاشت اما برگزاری کلاس های داوری وآموزشی باعث می شود تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم چه در بخش اقایان و چه در بخش بانوان. شما عزیزان رسالت سنگینی دارید و باید در استانهای خود فعالیت کنید تا اثر گذار باشید و از تلاشهایتان قدردانی می کنم.

تاج در پایان در خصوص حضور خانواده ها در ورزشگاهها گفت : برای اجرایی کردن موضوع ورود خانواده ها به ورزشگاهها، مسئولان آموزش باید مولفه ها و طراحی های لازم را باید در نظر بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار