گارگاه و دوره آموزش هنرهای آوایی و سرود ویژه معاونین و مربیان پرورشی مدارس منطقه آبپخش

آببخش ،بوشهر(پانا)_گارگاه و دوره آموزش هنرهای آوایی و سرود ویژه معاونین و مربیان پرورشی مدارس منطقه آبپخش در سالن اجتماعات اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۱۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
گارگاه و دوره آموزش هنرهای آوایی و سرود ویژه معاونین و مربیان پرورشی مدارس منطقه آبپخش

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت: آثار فراوان تربیتی و سرود، موسیقی و هنرهای آوایی بر دانش آموزان و نیز حضور آنان در مسابقات و جشنواره های فرهنگی و هنری از ضروریات اجرای این دوره برای معاونین و مربیان پرورشی است.

علی صمصامی بیان داشت: آشنایی معاونین و مربیان تربیتی با سرودهای دانش آموزی، نقش هنر موسیقی و سرود در تربیت دانش آموزان و چگونگی حضور و شرکت دانش آموزان در جشنواره ها و مسابقات از اهداف اجرای این طرح می باشد.

صمصامی افزود: اغلب ما فکر می‌کنیم که موسیقی تنها برای سرگرمی است در حالی که موسیقی‌های مناسب و اصوات آهنگینی که در طبیعت وجود دارد موجب تکامل و افزایش توانایی‌های یادگیری در انسان می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره و کارگاه سرفصلهای آموزشی؛ تاریخچه موسیقی ایران و جهان، سازشناسی، نقش موسیقی در تربیت کودکان، موسیقی بومی و محلی و سرودهای دانش آموزی ارائه گردید.

صمصامی گفت : آموزش و تدریس این دوره را سبحان حیدری ، علی موسوی و صادق خیاطی فرد که از نوازندگان و مدرسین موسیقی هستند بر عهده داشتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار