طرح اقدام پژوهی معلمان پیرانشهری رتبه برتر کشوری را کسب کرد

ارومیه (پانا)- مدیر آموزش و پرورش پیرانشهر گفت: طرح اقدام پژوهی معلمان این شهرستان در بیست و یکمین جشنواره معلم پژوهنده کشور رتبه برتر را کسب کرد.

کد مطلب: ۸۸۱۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح اقدام پژوهی معلمان پیرانشهری رتبه برتر کشوری را کسب کرد

ابراهیم مرادی مدیر آموزش و پرورش پیرانشهر افزود: طرح اقدام پژوهی معلمان پیرانشهری با عنوان «افزایش اثربخشی کلاس های چندپایه» در بیست و یکمین جشنواره معلم پژوهنده کشوری جزو 10 اثر برتر این جشنواره انتخاب شد و از سوی وزیر آموزش و پرورش مورد تجلیل قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در سال تحصیلی گذشته 134 نفر از معلمان شهرستان در طرح اقدام پژوهی شرکت کردند که از این تعداد 10 اثر به عنوان برگزیده شهرستانی انتخاب و به مرحله استانی معرفی شدند که یک اثر به مرحله کشوری راه یافت و در مرحله کشوری، طرح اقدام پژوهی دکتر فاروق خاکزاد، دکتر جمال رزی، دکتر محسن ایزان، فاروق احمدی و محمدخالد صوفی محمودی که به صورت گروهی کار شده بود، موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

مرادی ادامه داد: این طرح برای اثر بخشی کلاس های چندپایه در هفت مولفه ارائه شده که می تواند مورد استفاده سایر دبیران قرار گیرد.

گفتنی است بیست و یکمین جشنواره کشوری معلم پژوهنده به مناسبت هفته پژوهش در تهران برگزار شد که در این جشنواره 10 اثر برتر که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، انتخاب و از سوی وزیر آموزش و پرورش مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار