وزیر کشور: می‌خواهیم ثبت احوال را وارد حوزه جدیدی از تحلیل علمی کنیم

تهران (پانا) - وزیر کشور با بیان اینکه ظرفیت سازمان ثبت احوال بسیار بالاست، گفت باید از ظرفیت بزرگ سازمان ثبت احوال در جهت روزآمد کردن آمارهای جمعیتی کل کشور و هم در معنا بخشیدن به اعداد و رقم‌ها و هم در ارتباط مؤثر با مراکز علمی و دانشگاهی بهره‌برداری کرد.

کد مطلب: ۸۸۱۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور: می‌خواهیم ثبت احوال را وارد حوزه جدیدی از تحلیل علمی کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه همایش روز ملی ثبت احوال در جمع خبرنگاران گفت: ظرفیت سازمان ثبت احوال بسیار بالاست چراکه تنها مرکزی است که به صورت کاملاٌ حرفه‌ای و با دقت بالا به تولید ارقام و آمار درباره جمعیت می‌پردازد و این اعداد و ارقام به روز است.

وی افزود: به دنبال این هستیم از ظرفیت بزرگ سازمان ثبت احوال در جهت روزآمد کردن آمارهای جمعیتی کل کشور و هم در معنا بخشیدن به اعداد و رقم‌ها و هم در ارتباط مؤثر با مراکز علمی و دانشگاهی بهره‌‌برداری کنیم تا بتوانیم و ثبت احوال را وارد حوزه جدیدی از تحلیل علمی کنیم که ان‌شاء‌الله مبتنی بر داده‌ها، آمار و ارقام این سازمان شرایط اجتماعی و اقتصادی و تحرکات جمعیتی در فضای جغرافیایی را به درستی تحلیل و نهایتاً برنامه‌ریزی مناسبی برای کشور داشته باشیم.

وزیر کشور تاکید کرد: در این چهار سال گام‌های خوبی در این حوزه برداشته شده است و برنامه‌های اعلامی از سوی این سازمان حتماً پیگیری خواهد شد تا محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار