کودک گیلانی در جشنواره بین المللی قصه گویی دیپلم افتخار گرفت

رشت(پانا)-کودک گیلانی در جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به کسب دیپلم افتخار شد.

کد مطلب: ۸۸۱۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
کودک گیلانی در جشنواره بین المللی قصه گویی دیپلم افتخار گرفت

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ، مدیرکل کانون گفت: یسنا قاسمی کودک عضو مرکز فرهنگی هنری شماره سه کانون رشت با قصه یسنا و گلدان چاقش در بخش 90 ثانیه موفق به کسب دیپلم افتخار شد.
اسفندیار ضیائی افزود: مراسم اختتامیه جشنواره بین‌ المللی قصه ‌گویی پنجشنبه گذشته با حضور فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رئیس جشنواره و اعضای هیات داوران بخش ‌های مختلف و مهمانان جشنواره در مرکز آفرینش‌ های فرهنگی هنری کانون برگزار شد.
وی اظهار داشت: بخش قصه ‌های 90 ثانیه بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شامل روایت‌ هایی از زندگی افرادست که در قالب 90 ثانیه فیلم اجرا شده و انتخاب برگزیدگان نیز بر اساس نظر هیئت داوران و آرای مردمی انجام شده است.
وی یادآور شد: قصه ‌های روایت شده یسنا قاسمی، منیژه واحد قاضیانی، محمد رسول ‌حقدوست و پرویز فکرآزاد، چهار قصه‌ گوی گیلانی راه‌ یافته به مرحله پایانی بخش 90 ثانیه بیست و یکمین جشنواره قصه‌ گویی، به همراه 26 قصه ‌دیگر این بخش، در کتاب قصه‌ زندگی من به قلم شرمین نادری منتشر شده‌ است.
بر اساس آخرین آمار دریافتی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، چهار کتابخانه پستی در رشت، تالش، آستارا و لنگرود، دو مرکز فراگیر در رشت و رودسر، کتابخانه سیار روستایی در آستارا و رستم آباد و کتابخانه سیار شهری در رشت فعال است و بیش از 65 هزار کودک و نوجوان در 31 مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان عضو هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار