صبح امروز انجام شد؛

ادای احترام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مقام شامخ شهدای ارومیه

ارومیه (پانا)- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در باغ رضوان ارومیه به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

کد مطلب: ۸۸۱۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
ادای احترام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مقام شامخ شهدای ارومیه

سیدعباس صالحی صبح دوشنبه در جریان سفر دو روزه به آذربایجان غربی در اولین برنامه خود در باغ رضوان ارومیه و گلزار شهدای این شهرستان به شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این شهر ادای احترام کرد.

سیدعباس صالحی در سفر دو روزه خود به استان، صبح روز دوشنبه پس از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، با حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه دیدار و در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان شرکت می کند.

امضای تفاهم نامه همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری آذربایجان غربی در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، نشست با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرهای ارومیه، ماکو، سلماس، پلدشت، چایپاره، شوط و چالدران در تالار شمس مجتمع فرهنگی وهنری ارومیه و همچنین دیدار با خانواده مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سپهری مدیرکل اسبق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر برنامه های وزیر ارشاد در روز نخست سفر به استان است.

دیدار با هنرمندان پیشکسوت و حسین افشاری معرق کار و احمدرضا رحیمی نگارگر ارومیه ای آخرین برنامه های روز نخست سفر وزیر ارشاد به آذربایجان غربی به شمار می رود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح روز سه شنبه پس از شرکت در جلسه با رییس های ادارات خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی، کتابخانه های عمومی استان، حج و زیارت و اوقاف، از پروژه ملی تالار مرکزی ارومیه دیدار خواهد کرد.

سید عباس صالحی برای دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرهای مهاباد، اشنویه، پیرانشهر، نقده، سردشت،میاندوآب، شاهین دژ و بوکان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد حضور خواهد یافت.

وزیر ارشاد با ۶ نفر از مفاخر فرهنگی و هنری استان نیز دیدار خواهد داشت،علیرضا قوجاری نقاش، حسن محمد زاده فیلمساز، سید محمد میر قلنج خادم قرآن، کامران داوری نکو پژوهشگر و علی معین فر و سیامک مختاری از پیشکسوتان فرهنگی در محل اداره کل با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار خواهند کرد.

نشست خبری با خبرنگاران در سالن اجتماعات خانه مطبوعات استان آخرین برنامه سید عباس صالحی در سفر به آذربایجان غربی است و مقام عالی وزارت به پرسش خبرنگاران پیرامون دستاوردهای سفر به استان و برنامه های آن پاسخ خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار