مشارکت دستگاه‌های اجرایی در راه اندازی زون دولت الکترونیک

یزد (پانا) - نشست هماهنگی دستگاه های اجرایی درخصوص راه اندازی زون دولت الکترونیکِ سیزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۱۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت دستگاه‌های اجرایی در راه اندازی زون دولت الکترونیک

«محمدحسین زارع» مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری یزد، در دومین نشست هماهنگی دستگاه های اجرایی استان درباره راه اندازی زون دولت الکترونیک، نمایشگاه فناوری اطلاعات را فرصت مناسبی برای دستگاه های اجرایی جهت نمایش خدمات الکترونیک خود به مردم دانست و هدف از راه اندازی زون دولت الکترونیک را مشارکت حداکثری، منسجم و یکپارچه ادارات در نمایشگاه عنوان کرد.
زارع هدف دوم را کاهش هزینه‌های شرکت در نمایشگاه به علت استفاده از فضای اشتراکی بیان نمود.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز به شاخص EGDI اشاره و عنوان کرد: در این شاخص رتبه کشور در سال 2016 در دنیا 106 و در سال 2018 با 20 پله صعود به 86 رسیده است و این ارتقا حاصل زحمات دستگاه های دولتی در ارائه خدمات الکترونیک به مردم بوده است.
«جعفر رحمانی» دولت الکترونیک را عامل شتاب دهنده در تحول اداری کشور عنوان کرد و افزود: این مهم می تواند افزایش بهره وری، کیفیت و سرعت خدمات، کاهش فساد و افزایش رضایت مردم را در بر داشته باشد.
رحمانی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در راه اندازی زون دولت الکترونیک، از دستگاه های اجرایی استان خواست در این نمایشگاه خدماتی را که مردم با آن سر و کار دارند ارائه نموده و از ارائه سایر اقدامات ادارات در حوزه فناوری اطلاعات خودداری کنند تا برای مردم جذابیت داشته باشد.
در پایان این نشست نماینده سازمان عامل منطقه ویژه علم و فناوری به تشریح برنامه های این سازمان در مورد راه اندازی زون دولت الکترونیک، دولت هوشمند و شهر هوشمند و مسائل اجرایی آن پرداخت و سپس نمایندگان ادارات استان نقطه نظرات خود را در این خصوص مطرح و امکانات مورد نیاز خود را جهت حضور در نمایشگاه اعلام نمودند.
گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان از تاریخ 12 تا 16 دی ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی استان یزد برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار