رئیس اداره سواد‌آموزی ناحیه یک شهرری: گردهمایی سرگروه‌های حلقه‌های کتابخوانی در آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزار شد

شهرری (پانا) - رئیس اداره سواد‌آموزی ناحیه یک شهرری، هدف از برگزاری این گردهمایی را نقد و بررسی راهکارها و شیوه‌های ارائه خدمات هرچه مفیدتر به نوسوادان و کم‌سوادآن در دوره سوادآموزی عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۸۱۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره سواد‌آموزی ناحیه یک شهرری: گردهمایی سرگروه‌های حلقه‌های کتابخوانی در آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزار شد

عباس یوسف اوغلی رئیس اداره سواد‌آموزی ناحیه یک شهرری گفت: تبیین و تشریح آیین‌نامه‌ها، شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ویژه تشکیل و فعالیت حلقه‌های کتابخوانی از جمله شاخص‌ترین موارد مطروحه در این نشست بود.

او بیان داشت: هریک از حلقه‌های کتابخوانی با عضویت 14 نفر از نوسوادان و کم‌سوادان در دوره سوادآموزی تشکیل شده که یک نفر از آنها به عنوان سرگروه و آموزش‌دهنده سوادآموزی نیز به عنوان پشتیبان، با ترویج فرهنگ کتابخوانی در راستای جلوگیری از برگشت سوادآموزان به بیسوادی فعالیت می‌کنند.

یوسف اوغلی گفت: هم اکنون پنج حلقه کتابخوانی با سازماندهی حدود 70 نفر نوسواد و کم‌سوادان تحت پوشش اداره سوادآموزی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری فعالیت دارند که از سال تحصیلی گذشته تشکیل شده و کار خود را آغاز کرده‌اند.

در این گردهمایی که با حضور آموزش‌دهندگان پیشتیبان حلقه‌های کتابخوانی و اعضای کادر اداره سوادآموزی در اتاق نشست‌های مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد، با اهدای جوایزی از سرگروههای حلقه های کتابخوانی تجلیل شد.

در سال تحصیلی جاری، تعداد 529 سوادآموز در دوره های سه‌گانه تحصیلی این اداره ثبت نام کردند که از این تعداد هم اکنون 256 نفر در دوره سوادآموزی، 112 نفر در دوره تحکیم و 161 نفر هم در دوره انتقال به تحصیل اشتغال دارند.

/خبرنگار: امجد امیری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار