رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری: پویایی و انسجام راز موفقیت حوزه پرورشی در امور فرهنگی و تربیتی است

شهرری (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری خواستار برنامه‌ریزی دقیق و مناسب برای اجرای ویژه‌برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

کد مطلب: ۸۸۱۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری: پویایی و انسجام راز موفقیت  حوزه پرورشی در امور فرهنگی و تربیتی  است

بهروز نصیری رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در شورای پرورشی ناحیه یک ری با اشاره به جایگاه حوزه پرورشی در آموزش و پرورش کشور و همچنین تربیت نسلهای آینده گفت: بسیاری از ناگواری‌هایی که در جامعه اتفاق می افتد، بدلیل عدم تربیت درست نسل در مدارس است؛ این که دانش‌آموزان، آموزش‌های تئوری را بخوبی دریافت کنند ولی از امور تربیتی تهی باشند باعث بالا رفتن آسیب‌های اجتماعی می شود.

او گفت: وزارت آموزش و پرورش به عنوان مهم‌ترین رکن در تربیت افراد جامعه از دوران کودکی تا دوران ورود آنها به جامعه وظیفه دارد حوزه تربیتی و پرورشی را تقویت و از افراد متخصص در این حوزه برای مدارس استفاده کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب کار سنگینی است و انتقال ارزش‌ها، باورها و اهداف انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان از مهم‌ترین ماموریت‌های حوزه پرورشی و فرهنگی است و لازم است امسال مراسم بزرگداشت دهه فجر به شکل خاص و ویژه ای صورت بگیرد.

او با اشاره به همزمانی ایام دهه فجر و دهه فاطمیه تاکید کرد: برنامه‌ریزی ها به شکلی صورت گیرد که تداخل بین دو بزرگداشت پیش نیاید.

نصیری به تشکل‌های دانش آموزی و ضرورت لزوم گسترش این تشکل‌های پویا در همه مدارس اشاره کرد و گفت: با راهکارهای مختلف می توان دانش‌آموزان را تشویق به شرکت و فعالیت در گروه‌های دانش‌آموزی کرد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار