محمدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

ویژه  برنامه های نهم دی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت دانش آموزان و فرهنگیان برگزار شد

زنجان (پانا) - جلسه هماهنگی کارگروه فرهنگیان و دانش آموزان و کمیته چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش، معاونین اداره کل، مسئولین تشکل های دانش آموزی و سایر اعضا در محل اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۸۰۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
ویژه  برنامه های نهم دی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت دانش آموزان و فرهنگیان برگزار شد

محمدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان و رئیس کمیته بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه های دهه فجر ۹۷ را منسجم تر و باشکوه تر دانست و گفت:«عزت، قدرت و هیبت انقلاب بر جهانیان پوشیده نیست و این هیبت انقلاب است که دنیا را متحیر کرده است. امروز دشمنان انقلاب اسلامی با فضاسازی به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام ما هستند تا یاس و نا امیدی در دل مردم و دوستداران انقلاب ایجاد کنند لذا بر ما فرض است که از یک طرف کارآمدی انقلاب و نظام را به منصه ظهور بگذاریم و از طرف دیگر، حضور همیشه در صحنه خودمان را نشان دهیم».

وی تصریح کرد: «قیام مردمی نهم دی به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)" یکی از قله های فراموش نشدنی و حرکت برخاسته از بصیرت در تاریخ انقلاب اسلامی بود". و به فرموده ایشان نهم دی ماه اوج شکوه انقلاب ملت ایران و نشان‌دهنده بیداری وصف‌ناپذیر و آگاهی، هوشمندی، خردورزی و عمل به موقع و قاطع و تمام‌کننده ملت ایران بود و این حماسه در حقیقت نشان دهنده مظهر تحقق دو مولفه حیات بخش نظام یعنی؛ نقش رهبری و مردم سالاری دینی است».

محمدی ضمن سپاس و تشکر از همکاران و معاونت های اداره کل و مناطق افزودند:« برنامه های امسال نهم دی ماه باید با نگاه تبیینی ، روشنگری و آگاهی بخشی به دانش آموزان برنامه ریزی گردد».

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود؛ با تاکید بر لزوم ارائه خدمات و دستاوردهای نظام و دولت از سوی معاونت ها و واحدهای مختلف اداره کل، عنوان کرد: «ویژه برنامه های دهه فجر امسال باید فراگیر و با محوریت دانش آموزان و فرهنگیان باشد تا جامعه هدف بیشتری را تحت پوشش قرار دهد و در واقع فرهنگیان و دانش آموزان هم باید در اجرای برنامه ها نقش آفرینی کنند و هم باید حضور گسترده در برنامه ها داشته باشند».

وی در ادامه خواستار بهره گیری از ابزارها و شیوه های مختلف از جمله هنر و برنامه های هنری برای ارائه اهداف و دستاوردهای انقلاب شد و گفت: «هدف اصلی برنامه های دهه فجر باید ایجاد نشاط و امید در دانش اموزان و به طبع آن در فرهنگیان عزیز باشد».

محمدی اظهار داشت: «با توجه به بالندگی انقلاب اسلامی و نیاز به انعکاس دستاوردهای عظیم ارائه شده به مردم انقلابی و امت اسلامی در این چهل سال عمر پر برکت آن شجره طیبه و خنثی سازی هجمه گسترده دشمنان برای ایجاد ناامیدی در دل مردم با تخریب و تضعیف دستاوردها، کمیته بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار " افتخار به گذشته - امید به آینده " تشکیل شده است. افتخار به گذشته انقلاب اسلامی و امید به آینده باید سرلوحه همه باشد. و باید توجه داشت که امسال کمیته بزرگداشت انقلاب اسلامی، فقط برای بزرگداشت دهه فجر نیست و بزرگداشت دهه فجر بخشی از برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب خواهد بود و این برنامه ها در طول سال ادامه خواهند داشت».

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان در پایان افزود: «در برگزاری مراسم چهل سالگی باید تبلیغات و اطلاع رسانی به صورت جدی فعال تر شود و با هماهنگی از نقش و ظرفیت رسانه ملی و سایر رسانه های استانی حداکثر استفاده به عمل آید».

در ادامه جلسه دبیر کمیته چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن تشریح شیوه نامه مربوطه به بیان اهداف، برنامه ها و انتظارات خود از معاونت ها و واحدهای مختلف اداره کل پرداختند. سپس اعضا نقطه نظرات و برنامه های خود را بیان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار