سید مجتبی هاشمی: راهبری نشست‌های مدیریت فوریت باید به دغدغه اصلی در آموزش و پرورش تبدیل شود

تهران (پانا) - با حضور معاون پرورش و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، نشست هم اندیشی کارشناسان مشاوره مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۰۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی: راهبری نشست‌های مدیریت فوریت باید به دغدغه اصلی در آموزش و پرورش تبدیل شود

سید مجتبی هاشمی معاون پرورش و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت عرصه مشاوره در استان گفت: رسیدن به اهداف حوزه مشاوره در راستای سیاست گذاری‌های کلان نیازمند بسترسازی و مدیریت بلندمدت است که از طریق نزدیک‌شدن اذهان در حیطه مشاوره، نگاه واقع‌گرایانه در جلسات داخلی و مطالبه‌گری جمعی صورت می‌پذیرد.

او با اشاره به 16 جلسه کاری هفتگی مدیریت فوریت که با حضور همه اعضای اصلی در اداره کل برگزار شد و بیانگر اهمیت مدیریت فوریت‌های اجتماعی در سطح استان است، گفت: توجه ویژه به برنامه همیار مشاور با کمک تولید محتوا و استفاده از توانمندی‌های سایر حوزه‌های داخلی جهت تقویت فعالیت‌های حیطه دانش‌آموزی بسیار موثر است.

هاشمی خواستار توجه بیشتر به برنامه هایی از قبیل برگزاری دوره های توانمندسازی برای دانش آموزان و همکاران، ساماندهی نیروی‌انسانی در مدارس‌خاص، تقویت طرح رابط مشاور در مدارس ابتدایی، حمایت از مراکز و هسته‌های مشاوره در سطح استان و مناطق شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار