ضرورت تسریع در روند اجرای بیمارستان ۱۶۲ تختخوابی ملارد

ملارد (پانا) - فرماندار شهرستان ملارد به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران از بیمارستان ۱۶۲ تختخوابی شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفتند.

کد مطلب: ۸۸۰۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تسریع در روند اجرای بیمارستان ۱۶۲ تختخوابی ملارد

در جریان این بازدید توکلی کجانی فرماندار ملارد در نشستی با ناصری پور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهارکرد: با ساخت این بیمارستان یکی از مطالبات مهم مردم ملارد برآورده خواهد شد و در راستای به ثمر رساندن این امر مهم، تلاش بی وقفه همه مسئولان استان و شهرستان را می طلبد.

او در ادامه با تاکید برعزم جدی مسئولان دانشگاه براستفاده ازهمه ظرفیت ها در راستای تکمیل و تجهیز این بیمارستان گفت: کارگروهی متشکل از مدیران شهرستان و مسئولان بهداشت و درمان با محوریت فرمانداری تشکیل خواهد شد تا روند اجرایی ساخت بیمارستان را سرعت بخشد.

ناصری پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز در این برنامه خاطرنشان کرد: مراحل تکمیل ساختمان و تجهیز بیمارستان شهرستان ملارد طبق برنامه زمان‌بندی و با افزایش نیروی‌انسانی و مدت زمان فعالیت به صورت دو شیفت(شبانه روزی) از سوی پیمانکار پروژه و با حضور مستمر تیم‌های کارشناسی، نظارتی و اجرایی این دانشگاه به سرعت در حال انجام است.

اختصاص پنج هزار متر زمین جهت امور پاراکیلینیکی، تعیین تکلیف فعالیت درمانگاه موقوفه سرلشکر خدایار از دیگر مواردی بود که در نشست فرماندار ملارد بارئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار