محفل خاطره گویی معلمان دبستان علامه حلی 1 دوره اول

بیرجند (پانا) ـ در آستانه فصل زمستان، معلمان و کادر اداری دبستان هیات امنایی پسرانه علامه حلی 1 دوره اول گرد هم آمدند و با بیان خاطراتی شیرین از دوران خدمت شب یلدا را گرامی داشتند .

کد مطلب: ۸۸۰۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
محفل خاطره گویی معلمان دبستان علامه حلی 1 دوره اول

در این مراسم "محمدرضا ضیایی" مدیر آموزش و پرورش بیرجند ، " حسن احترامی" معاون آموزش ابتدایی و " حسین برزگر اول" کارشناس مشارکت های مردمی و مدارس غیردولتی حضور داشتند .


ضیایی مدیر آموزش و پرورش بیرجند در این محفل گفت :یکی از کارکردهای اجتماعی شب یلدا گرد آمدن خانواده ها در کنار یکدیگر است و معلمان با ذوق و هنر خاصی که دارند نقش موثری در زنده ماندن سنت های حسنه و دیرینه ایرانیان برای دانش آموزان دارند .


او افزود : شب یلدا به عنوان یکی از مناسبت های ملی موجب تحکیم روابط خانواده ها و ارتباط عاطفی آنها در کنار یکدیگر می شود .


او خاطر نشان کرد : احیای آیین یلدا در دنیای فعلی که فضاهای مجازی زندگی انسان ها را تسخیر کرده است باعث خواهد شد خاطره ای بیادماندنی در ذهن دانش آموزان ماندگار شود و دانش آموزان در کنار بزرگترها سنت های کهن و حسنه مانند قصه گویی و احترام به بزرگان خانواده را لمس نمایند .


در ادامه همکاران آموزشگاه خاطرات شیرین و بیادماندنی دوران خدمت خود را در حوزه فعالیت های آموزشی و پرورشی بیان داشتند و در پایان در کنار کرسی شب یلدا گردهم آمدند و عکس یادگاری گرفتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار