حضور مدیرآموزش و پرورش منطقه 18 در اولین کارگاه آموزشی ارزشیابی کیفی- توصیفی، ویژه کارورزان دانشگاه فرهنگیان واحد عترت

تهران (پانا) - مدیرآموزش و پرورش منطقه18گفت: هر اتفاق خوبی را خودمان می توانیم رقم بزنیم، پس برتوانمندی علمی خود در حوزه ی آموزش و پرورش اضافه کنید و تلاش کنید نسبت به مسائل آموزش و پرورش نظر داشته باشید.

کد مطلب: ۸۸۰۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور مدیرآموزش و پرورش منطقه 18 در اولین کارگاه آموزشی ارزشیابی کیفی- توصیفی، ویژه کارورزان دانشگاه فرهنگیان واحد عترت

اولین کارگاه آموزشی ارزشیابی کیفی- توصیفی، ویژه کارورزان دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم واحد عترت، در راستای توانمندسازی دانشجو معلمان، روز یکشنبه 2 آذر97 از ساعت 10 الی12 ، با حضور رضا مرادی مدیرآموزش و پرورش منطقه، استادی سرپرست آموزش ابتدایی، صبری معاون پژوهش و با تدریس اسماعیلی فر کارشناس گروههای آموزشی، در سالن اجتماعات امام رضا(ع)، برگزار شد.

در ابتدای کارگاه رضا مرادی مدیرآموزش و پرورش منطقه ضمن خوشامدگویی، از اهمیت توانمند سازی حرفه ای دانشجو معلمان، عنوان نمود: این کارگاه می تواند زمینه آشنایی بیشتر با حرفه معلمی باشد.

وی افزود: از لحاظ اعتماد اجتماعی و مرجعیت معلمی، حرفه معلمی در رتبه و جایگاه دوم قرار دارد، و این سرمایه ی اجتماعی ماست که باید حفظ شود.

مرادی تصریح کرد: معلمین ما در رابطه با مسائل مختلف آموزش و پرورش باید صاحب دیدگاه باشند.

مدیرآموزش و پرورش منطقه18، خاطرنشان کرد: هر اتفاق خوبی را خودمان می توانیم رقم بزنیم، پس برتوانمندی علمی خود در حوزه ی آموزش و پرورش اضافه کنید و تلاش کنید نسبت به مسائل آموزش و پرورش نظر داشته باشید.

در ادامه استادی سرپرست آموزش ابتدایی در رابطه با اهمیت شغل معلمی بیان نمود: معلمی صداقت، راستگویی و پاکدلی است، در کلاس درس برای دانش آموزان از شش ساحت سند تحول بنیادین استفاده و تدریس کنید تا دانش آموزان جذب تدریس شوند.

صبری معاون پژوهش نیز در این کارگاه بیان کرد ، معلمی را انتخاب کردیم به خاطر مزایای انسانی آن، ما نیروی انسانی برای جامعه تربیت می کنیم و این وقتی محقق می شود که بر دانش افزایی خود بیافزاییم.

اسماعیلی فر مدرس کارگاه آموزشی ارزشیابی کیفی- توصیفی به مهمترین موضوعات ارزشیابی اشاره کرد و برای این معلمان فرهیخته از اجرای صحیح ارزشیابی، درچارچوب سند تحول بنیادین و درس ملی و همچنین از محاسن و معایب این برنامه ارزشیابی، مطالبی را ارائه نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار