تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکرقرچک

قرچک (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش قرچک در جلسه شورای امر به معروف و نهی ازمنکر گفت: از ابتدای سال تحصیلی اقدامات شایسته ای توسط مدیران و عوامل اجرایی در زمینه فریضه امر به معروف و نهی ازمنکرصورت گرفته است.

کد مطلب: ۸۸۰۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکرقرچک

مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش قرچک در این رابطه اظهار کرد: جلسه گروه یاوران معروف با هدف ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، افزایش مشارکت فرهنگیان فرهیخته در اجرای فرایض دینی، ارتقای سطح دانش،مهارت و توانمندی فرهنگیان در جهت تذکر زبانی و نوشتاری، ترویج، تبلیغ و اهتمام لازم نسبت به ارزش‌های دینی، انسانی و اجتناب از محرمات تشکیل می شود .

او در ادامه افزود: اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی شورای امر به معروف و نهی از منکر، تشکیل جلسات ماهیانه شورا به منظور هماهنگی ،برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل فعالیت‌ها،اجرای برنامه‌های آموزش عمومی، انجام فعالیت‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی با استفاده از ظرفیت فرهنگی و تبلیغی، تشویق عاملین معروف و تذکر رئوفانه به مرتکبین منکر را از جمله شوراهای امر به معروف و نهی از منکر است .

دهقانی تصریح کرد: ازابتدای سال تحصیلی اقدامات و برنامه‌های شایسته‌ای توسط مدیران و معاونین پرورشی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفته است .

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک تاکید کرد: شایسته است اعضای گروه در اجرای امر به معروف و نهی از منکر نکات ظریفی از قبیل، عامل بودن به معروف و پرهیز از منکر، تلاش موثر در راستای ایجاد شرایط معروف و از بین بردن شرایط انجام منکر، رفتار مودبانه و رئوفانه با مخاطب به طوری که حرمت و احترام وی نزد دیگران محفوظ باشد، توجه جدی نسبت به زمان بر بودن ایجاد تغییر رفتار و پرهیز از هرگونه شتاب را مدنظر قراردهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار