معاون نیروی زمینی ارتش: کارکنان ارتش آماده جانفشانی هستند

تهران (پانا) - معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: کارکنان متعهد ارتش، با ایمان، اعتقاد و تخصصی که دارند در هر زمان و مکانی آماده جانفشانی برای دفاع از کشور و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

کد مطلب: ۸۸۰۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون نیروی زمینی ارتش: کارکنان ارتش آماده جانفشانی هستند

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علی جهانشاهی در مراسم افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه ارتش و هفدهمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه های آجا، ضمن گرامیداشت یاد شهدای والامقام گفت: خدا را شاکریم که این توفیق و سعادت نصیب ما در نیروی زمینی ارتش شد تا امسال افتخار میزبانی مسابقات قرآن ارتش را داشته باشیم و این قطعا مایه برکت برای نیروی زمینی ارتش خواهد بود.

وی افزود: قرآن کلام و کتاب خدا و ریسمان محکم الهی است، ریسمانی که یک طرف آن خداوند و یک طرف مردم هستند که این ریسمان مراتبی دارد و هر کسی بر اساس ظرفیت خودش از آن استفاده خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: قرآن مانند چشمه جوشانی است که هر زمان آب تازه و گوارا برای کسانی که تشنه آن هستند دارد و مانند خورشیدی است که هر زمان اشعه تازه ای بر جان مشتاقان می‌تابد.

امیر جهانشاهی با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) مبنی بر این‌که قرآن ریسمان مستحکم الهی و راه برتری انسان ها است، گفت: در دنیای متلاطم و پر آشوب امروز، به خصوص در کشورهای اسلامی، اگر به قرآن درست عمل شود، بهترین عامل برای وحدت است.

وی تصریح کرد: ما نظامی ها که مفتخر به خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پا در رکاب ولایت هستیم، باید بیشتر با قرآن مأنوس بوده و به آن عمل کنیم و خدا را شاکر باشیم که در ارتش معنویت محور افتخار خدمت داریم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی با بیان این که در راستای ارتقای معنویت و مکتبی کردن کارکنان ارتش و خانواده ها، فعالیت های فرهنگی و قرآنی خوبی انجام شده است اضافه کرد: از ویژگی های خاص نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران، تعهد آنها به اسلام، قرآن و التزام به ولایت فقیه است و این همان عاملی بود که موجب شد رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن ایستادگی کنند و از اسلام و انقلاب دفاع کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار