بنا بر اعلام دفتر معاونت پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی استان:

حجت رستمی، دبیر مدارس استان زنجان پژوهشگر برتر استانی شد

زنجان (پانا) - بنا بر اعلام دفتر معاونت پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی استان، دکتر حجت رستمی دبیر مدارس استان زنجان نیز جزو پژوهشگران برتر امسال قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۸۰۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
حجت رستمی، دبیر مدارس استان زنجان پژوهشگر برتر استانی شد

همایش تجلیل از پژوهشگران و محققان نمونه و برتر استانی، در سالن همایش های بین­ المللی غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد.

در این همایش که با حضور استاندار و مدیران ارشد استانی برگزار شد، 36 نفر از پژوهش­گران برتر استانی به علاوه 3 نفر از اساتید دانشگاه که در جمع یک درصد دانشمندان برتر جهان(ISI) قرار گرفته اند تجلیل شدند.

از بین نفرات برگزیده 5 نفر در حوزه علوم انسانی، 6 نفر در علوم پایه، 4 نفر در علوم پزشکی، 4 نفر در فنی و مهندسی، 5 نفر در کشاورزی، دامپزشکی و منابع طبیعی از اساتید و محققان دانشگاهی بودند و از بین کارمندان و کارشناسان دستگاه های اجرایی نیز 5 نفر و همچنین 5 نفر از کسانی که در بخش های فناوری با مراکز علمی و پارک های علم و فناوری همکاری داشتند در بین پژوهشگران برتر قرار گرفتند.

بر این اساس دکتر حجت رستمی دبیر مدارس استان زنجان نیز جزو پژوهشگران برتر امسال بود.

در کنار تالیفات و نوشته‎‌های دکتر رستمی در حوزه عمومی ریاضی، در رزومه او 13 مقاله ISI در مجلات معتبر ریاضی، 4 مقاله ISC، 12 مقاله در کنفرانس‌ها و همایش‌های ملی و بین‌المللی و همکاری در طرح‌های دانشگاهی به چشم می‌خورد.

او همچنین عضو کمیته علمی سومین همایش ملی پژوهش در آموزش علوم پایه دانشگاه شهید رجایی در سال 1396 و جشنواره کشوری نوآوری‌های آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال 1397 و نیز چندین جشنواره و همایش در سطح استانی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار