رزمایش آمادگی زمستانی راهداری آستارا برگزار شد

رشت(پانا)-رزمایش آمادگی زمستانی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا با هدف ارتقاء سطح ایمنی راه های مواصلاتی این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۰۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش آمادگی زمستانی راهداری آستارا برگزار شد

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا عصر شنبه در حاشیه این رزمایش گفت: این رویداد با استفاده از 10 خودروی سنگین از مقابل پایانه بار تا میدان شهدای گمنام آستارا برگزار شد.
رمضان دانش افزود: سه تیم راهداری در محورهای مواصلاتی مستقر هستند و 30 راهدار به طور شبانه روزی تا 15 فروردین سال آینده در محورها خدمات رسانی می کنند.
وی اظهار کرد: گردنه حیران آستارا هنگام کولاک و برف خطرناک است و با تلاش نیروها و تجهیز امکانات، برای تامین ایمنی آن تلاش می کنیم.
دانش ادامه داد: 14 دستگاه کامیون برفروب، نمک پاش، گریدر، لودر، بولدوزر و خودروی سبک در راهدارخانه بهارستان و کارگاه ماشین آلات راهداری در داخل شهر مستقر و برای بازگشایی جاده ها در یخبندان، نمک و ماسه ذخیره شده است.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و از 25 کیلومتر راه اصلی، 148 کیلومتر راه روستایی و 15 کیلومتر بزرگراه برخوردار است.

**جشنواره زمستانی سینما دریای آستارا آغاز شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا از آغاز جشنواره زمستانی فیلم های سینما دریای این شهرستان برای تشویق مردم به تماشای آثار ایرانی خبر داد.
شاپور تشرینی گفت: این جشنواره با اکران اغلب فیلم های کمدی نظیر امین و اکوان، هشتک، وای آمپول، میلیونر میامی، کلمبوس و گام های شیدایی تا دهم دی ماه جاری ادامه خواهد داشت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت از هنرمندان، برای راه اندازی خانه سینما و تولید آثار فاخر در این شهرستان آماده است.
عیسی قربانپور مدیر سینما دریای آستارا هم گفت: این سینما با 278 نفر گنجایش از سال 1380 فعال شد و شهروندانی که در طرح زمستانی، بیش از یک بار در روز برای تماشای فیلم مراجعه کنند، بلیت دومین فیلم آنها نیم بها خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار