شرایط بیمه تکمیلی درمان فرهنگیان استان کردستان اعلام شد

سنندج(پانا)-اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان ضمن تشریح بیمه تکمیلی درمان فرهنگیان استان در سال تحصیلی 98-97 گفت: بیمه تکمیلی فرهنگیان با شرکت آتیه سازان حافظ از اول دی ماه 97 تداوم دارد .

کد مطلب: ۸۸۰۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
شرایط بیمه تکمیلی درمان فرهنگیان استان کردستان اعلام شد

عیسی رحیمی رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان کردستان با اعلام این خبر گفت: با عنایت به اتمام قرارداد بیمه تکمیلی درمان ( بیمه طلایی) و اهتمام وزارت آموزش و پرورش برای تداوم و استمرار این پوشش و تامین سلامت کارکنان آموزش و پرورش، تفاهم نامه بیمه تکمیلی درمان فی مابین وزارت و شرکت آتیه سازان حافظ از تاریخ 97/10/01 به مدت یکسال دیگر منعقد شده است .

رحیمی از اجرای بیمه تکمیلی درمان فرهنگیان در دو طرح الف و ب خبر داد و گفت: در طرح (الف) بیمه تکمیلی درمان به روش بیمه گری برابر تعهدات ( پیوست خبر) عمل می کند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه طرح (ب) که بیمه تکمیلی به روش صندوق درمان با جدول تعهدات مشابه سال گذشته دومین طرح بیمه تکمیلی فرهنگیان است و گفت: فرهنگیان متقاضی بیمه درمان تکمیلی جهت انتخاب یکی از این دو طرح می بایست تا تاریخ 20 دی ماه 97 با مراجعه به ادارات تعاون محل خدمت نسبت به انتخاب یک طرح اقدام لازم را معمول نمایند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی به همه فرهنگیان از شرایط بیمه تکمیلی، خواستار توجه به نکات ذیل شد :

ضروری است فرهنگیان متقاضی جهت بیمه خود، همسر و تمامی فرزندان تحت تکفل از تاریخ یکم دی ماه 97 الزاماً یکی از دو طرح را انتخاب کنند.

همکاران متقاضی جدید می توانند حداکثر تا اتریخ 20 دی ماه 97 با مراجعه به کارشناسی تعاون و امور رفاهی ادارات آموزش و پرورش محل خدمت خود با تکمیل فرم پیوست نسبت به انتخاب یکی از دو طرح (الف) یا (ب) جهت بهره مندی از پوشش بیمه تکمیلی اقدام کنند.

تاکید می گردد فرهنگیان محترمی که از تاریخ یکم دی ماه 97 متقاضی پوشش بیمه تکمیلی می باشند( اعم از اعضای قدیم و جدید) صرفا به همراه همسر و تمامی فرزندان می توانند تحت پوشش قرار گرفته و از مزایای این بیمه نامه بهره مند گردند.

بیمه شدگانی که به هر دلیل، متقاضی انصراف از پوشش بیمه ای می باشند تا تاریخ 20 دی ماه 97 فرصت دارند جهت تکمیل فرم انصراف به ادارات تعاون محل خدمت، مراجعه و ادارات، موظف به دریافت و ابطال هولوگرام این بیمه شدگان می باشند. بدیهی است در غیر اینصورت انصراف این افراد پذیرفته نشده و حق بیمه تکمیلی از حقوق نامبردگان کسر خواهد شد.

حق بیمه ماهانه در طرح (الف) برای هر نفر از کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی و افراد تحت تکفل ایشان که توسط متقاضی پرداخت می شود مبلغ 685 هزار و 902 ریال است.

حق بیمه ماهیانه در طرح (ب) برای هر نفر از کارکنان رسمی، پیمانی و افراد تحت تکفل ایشان که توسط متقاضی پرداخت می شود مبلغ 390 هزار ریال می باشد که تماماً از حقوق کارمند کسر می شود.

حق بیمه ماهیانه در طرح (ب) برای هر نفر از کارکنان قراردادی و افراد تحت تکفل ایشان که توسط متقاضی پرداخت می شود مبلغ 490 هزار ریال می باشد که تماماً از حقوق کارمند کسر می شود.

والدین تمامی کارکنان ( به جز والدینی که از سنوات گذشته تحت پوشش بیمه طلایی بوده و اسامی ایشان در فهرست بیمه شدگان است و همسر کارکنان مونث ( قرار داد نوع دوم ) با مبلغ سرانه 590000 ریال به ازای هر نفر تحت پوشش قرار می گیرند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار