رئیس اداره سوادآموزی بجنورد:

نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای سوادآموزی در بجنورد برگزار می شود

بجنورد (پانا) -رئیس اداره سوادآموزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بجنورد از برگزاری نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای سواد آموزی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۰۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای سوادآموزی در بجنورد برگزار می شود

سید محسن مرتضوی رئیس اداره سوادآموزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: به مناسبت هفته سوادآموزی نمایشگاهی از عملکرد، تولیدات و دستاوردهای سوادآموزی در شهرستان بجنورد برپا خواهد شد.

وی دیدار با امام جمعه، برگزاری جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان، تجلیل از فعالان سوادآموزی، زیارت قبور شهدا، دیدار با خانواده شهدای کارکنان سوادآموزی را از دیگر برنامه هایی هفته سوادآموزی برشمرد.

رئیس اداره سوادآموزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بجنورد افزود: در این هفته همچنین مسابقه انشاء نویسی پرسش مهر ریاست جمهوری، بازید از کلاس های سوادآموزی، جشنواره غذا ویژه آموزش دهندگان و همچنین جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان برگزار خواهد شد.

مرتضوی تصریح کرد: ضمن تبریک فرارسیدن هفته سوادآموزی افزود: با توجه به تاسیس نهضت سوادآموزی در 7 دیماه 1358 به فرمان امام خمینی (ره) از 1 الی 7 دیماه به عنوان هفته سوادآموزی نامگذاری شده است و برنامه های ویژه ای به این مناسبت در بجنورد نیز برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار